פייגלין מבקש לעלות בבוקר להר הבית: הכניעה לאלימות בהר מזמינה רצחנות

חבר הכנסת משה פייגלין מבקש לעלות מחר בבוקר להר הבית במחאה על ההתנקשות ביהודה גליק ובתפילה להחלמתו. "רדיפת היהודים ואיסור התפילה מזמינים את גלישת האלימות והרצחנות אל מחוץ להר"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 30/10/14 00:53 ו בחשון התשעה

פייגלין מבקש לעלות בבוקר להר הבית: הכניעה לאלימות בהר מזמינה רצחנות
פלאש 90, צילום: פלאש 90

חבר הכנסת משה פייגלין הודיע כי יעלה מחר בבוקר (ה') להר הבית במחאה על ההתנקשות ביהודה גליק מחוץ למרכז מורשת בגין בירושלים ובתפילה להחלמתו. עם זאת, הודעה של השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ עלולה לסכן את תכניתו. בזירת אירוע הירי בו נפצע יהודה גליק, כי הכניסה להר הבית תסגר ליהודים ולמוסלמים עד להודעה חדשה.

בסטטוס שכתב פייגלין בשעה 00:30 מחוץ לחדר הניתוח בו נמצא יהודה גליק אמר, "חצות וחצי. ממתין מחוץ לחדר הניתוח ומתפלל לשלום הרב יהודה. זמן קצר לאחר שנאמתי בכנס הר הבית שארגן הרב יהודה בבית מורשת בגין, עזבתי את המקום לפגישה סמוכה".

"ואז הגיע הטלפון הבהול", ממשיך פייגלין. "עוזרי - שי מלכה - עמד צמוד ממש ליהודה והיה עד לכל האירוע. הרוצח שהמתין לסיום האירוע פנה אליו בעברית ובמבטא ערבי כבד, וידא את זהותו, ירה בחזהו ונמלט על על אופנועו.

"הכתובת היתה ועודנה חקוקה על כל הקירות האפשריים. הכניעה לאלימות הערבית בהר. רדיפת היהודים ואיסור התפילה, מזמינים את גלישת האלימות והרצחנות אל מחוץ להר ולכל חלקי הארץ. התגובה צריכה להיות פתיחת ההר ליהודים והסרת האיסור המשפיל על תפילת היהודים. בשמונה בבוקר אעלה להר".