פייגלין מאיים לתבוע דיבה את נכדתו של רבין

ח"כ משה פייגלין שיגר מכתב התרעה לנועה רוטמן, נכדתו של ראש הממשלה המנוח, לאחר שזו פרסמה סטטוס בפייסבוק שהאשים את פייגלין במעורבות בהסתה לרצח רבין. פייגלין מכחיש - ותובע התנצלות

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 19/03/13 11:27 ח בניסן התשעג

פייגלין מאיים לתבוע דיבה את נכדתו של רבין
נווהשאנן at he.wikipedia, צילום: נווהשאנן at he.wikipedia

ח“כ משה פייגלין דורש התנצלות מנכדתו של ראש הממשלה המנוח יצחק רבין ז“ל, נועה רוטמן, בעקבות פוסט ויראלי שפרסמה בפייסבוק ובו תקפה את מינויו של פייגלין לתפקיד סגן יו“ר הכנסת.

רוטמן כתבה אתמול: "פייגלין הוא סגן יו"ר הכנסת. בישראל. האיש שהקים את 'זו ארצנו', התנועה שעמדה מאחורי, לפני ומצדדי מסע ההסתה הכי חסר אחריות. המסע שהביא את הדמוקרטיה כאן לנקודת שפל. שהביא לרצח ראש ממשלה מכהן בישראל". הפוסט הפך ויראלי, זכה לאלפי לייקים ושותף גם בעמוד הפופולארי ”סטטוסים מצייצים“.

פייגלין הגיב היום לדברים באמצעות מכתב התרעה ששיגר דרך עורך דינו, תוך שהוא מאיים לתבוע דיבה את רוטמן על הדברים שפרסמה. ”אמירתך הנ"ל הינה בבחינת קביעת עובדה שקרית, המהווה פרסום לשון הרע כנגד מרשי, שכן מרשי מעולם לא נחשד, נחקר, הואשם ו/או הורשע בהסתה לרצח מאן-דהוא“, נכתב לרוטמן. פייגלין אף דרש ממנה ”לפרסם תוך 3 ימים התנצלות במקום, בגודל, ובשאר תנאים שיתואמו עם הח"מ מראש ובכתב“.

נזכיר כי לאחר רצח רבין בשנת 1995, הוגש כתב אישום באשמת המרדה נגד משה פייגלין ונגד שניים מראשי תנועת ”זו ארצנו“ אותה ייסד - שמואל סקט והרב בני אלון. בתום המשפט הואשמו פייגלין וסקט בהמרדה. גזר הדין חייב את פייגלין לרצות ששה חודשי מאסר.