פייגלין לנתניהו: אשר לי לעלות להר הבית ביום חתונת בני

חבר הכנסת משה פייגלין שלח מכתב לראש הממשלה בבקשה להתיר לו לעלות להר הבית מחר, זאת בעקבות האיסור על עליית חברי כנסת להר הבית. "מבקש ודורש שתאשר לי לממש את זכותי כאזרח"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 16/03/15 13:15 כה באדר התשעה

פייגלין לנתניהו: אשר לי לעלות להר הבית ביום חתונת בני
פלאש 90, צילום: פלאש 90

חבר הכנסת משה פייגלין שלח היום (ב') מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו בבקשה ודרישה לאפשר לו לעלות להר הבית מחר, יום חתונת בנו, זאת בעקבות האיסור על עליית חברי כנסת להר הבית לאחר האירועים האלימים במקום לפני מספר חודשים.

"בחסדי השם יבוא מחר בני בברית הנישואים. מדובר בבני דוד שעבר תאונת דרכים קשה", כתב פייגלין במכתב. "אין מילים בפי לתאר את תחושת ההתרגשות וההודאה שהלב מלא בה על הנס לו אנו זוכים בהחזרתו של דוד ממצב שעל סף מוות להקמת בית בישראל".

"המחלוקת ביננו ביחס להתנהלותך בהר הבית והשלכותיה על ריבונות ישראל ידועה. האיסור שגזרת דווקא על חברי הכנסת - נציגי הריבון - שלא לעלות להר, מקומם, ואינו מקובל עלי. יחד עם זאת ציפיתי שפנייתי הדיסקרטית למשרת ישראל, במקרה מיוחד זה, תענה בחיוב".

"מן התשובה שקיבלתי והזמן הקצר שנותר, הבנתי שאין לי ברירה ולכן אני פונה אליך באופן ישיר וגלוי כאזרח לראש ממשלתו", מוסיף פייגלין. “אני מבקש ודורש שתאפשר לי לממש את זכותי לעלות יחד עם בני להר הבית ביום חתונתו כפי שזכאי לכך כל אזרח בישראל. מדובר באירוע חד פעמי שאין אפשרות להשלים אותו בזמן אחר", מסכם פייגלין את מכתבו.

ראש הממשלה נמצא כעת במלכוד. מחד, הוא מעוניין לקרוץ למצביעי הימין, אך מנגד הוא נמצא בבעיה עם כך שאינו רוצה להבעיר את ההר. לא ברור מה יעשה נתניהו בעקבות המכתב, אך כך או כך הוא עלול לאבד מצביעים פוטנציאליים בעקבות ההחלטה.