פייגלין: לא מתכוון להמליץ על נתניהו כראש ממשלה

"אין לי מושג למי אצביע. אני גם לא מתלבט. אין לי מושג. אני אלך לקלפי כי אין ברירה"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 15/01/15 18:20 כד בטבת התשעה

פייגלין: לא מתכוון להמליץ על נתניהו כראש ממשלה
פלאש 90, צילום: פלאש 90

"אין לי מושג למי אצביע. אני גם לא מתלבט. אין לי מושג. אני אלך לקלפי כי אין ברירה, כי אני מרגיש שאחרת אתה מביע ייאוש מהדבר הזה שנקרא מדינת ישראל", כך אומר חבר הכנסת משה פייגלין שהתראיין היום באולפני רדיו תל אביב FM102 לתוכנית "פרלמנט שישי" אשר תשודר מחר.

"אני מקים מפלגה, זה בעצם כמעט גמור. מבחינת הסטרוקטורה, הטכניקה, החוקיות והבירוקרטיה”, אמר פייגלין. "אני יוצק לתוכה בשום שכל, בצורה מאד מדויקת, תוכן וחוקה ומצע מאד חדשניים ומדויקים שמכילים בתוכם דברים שביטאתי, את כל רעיון החירות והזהות והמשמעות והחיבור שביניהם, וזה לא יכול להיות מוכן תוך שבועיים, זו לא הולכת להיות 'מפלגת בלון'. אני מקווה שזה יהיה מוכן תוך חצי שנה-שנה, לבחירות הבאות".

פייגלין אמר כי הוא לא מתכוון להמליץ על אדם כלשהו לראשות הממשלה, זאת בניגוד לדברים שאמר בעבר על נתניהו. "אין לי על מי להמליץ לראשות הממשלה. שכל אחד יעשה מה שהוא מבין, אני איש חירות, שכל אחד יעשה מה שנוח לו".

"אין לי מושג למי אצביע”, אמר פייגלין. "אני גם לא מתלבט. אין לי מושג. אני אלך לקלפי כי אין ברירה, כי אני מרגיש שאחרת אתה מביע ייאוש מהדבר הזה שנקרא מדינת ישראל, אתה צריך ללכת, אתה צריך בתוך התנאים הקיימים לעשות מה שאתה יכול אבל אני כנראה עד לרגע האחרון לא אדע למי להצביע, אני מקווה שתקום איזו מפלגת גמלאים כזאת”.

"לנפתלי אין איזשהו 'בריין' (מוח) פנימי שיכול להביא מתודעה אחת לתודעה שנייה. אין לו איזו תפיסה קוהרנטית כוללת שבאה עם תשובה. כולו שבוי בתוך התודעה הישראלית הקיימת והוא מתאים לה את "הבית היהודי" שלו. הוא MORE OF THE SAME. זו מפד"ל עם אדרת חדשה, שיקית יותר, חביבה יותר, צעירה יותר שמתאימה את עצמה ל... ואגב, שמבטאת פחות או יותר את משקלה הסגולי של הציונות הדתית בחברה הישראלית וזה בסדר גמור", אמר פייגלין.

"המפד"ל לא הייתה מדמיינת אישה חילונית בראש הפריימריז", אמר בתגובה המראיין, ובתשובה אמר פייגלין "כן אבל אם הוא לא היה כופה את זה על המפלגה שלו זה לא היה קורה".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן