פייגלין זועם: מצביעים בהתיישבות נשלחו הביתה

במטה פייגלין טוענים כי החל משעות הבוקר לא הגיעו ספרי הבחירות אל קלפיות מרכזיות ביהודה ושומרון, בהם מצוי רוב ברור לתמיכה במועמדותו של פייגלין. "זה ניסיון לשבש את ההצבעה", טוענים במטה

חדשות כיפה אורי פולק 31/01/12 11:34 ז בשבט התשעב

פייגלין זועם: מצביעים בהתיישבות נשלחו הביתה
נווהשאנן at he.wikipedia, צילום: נווהשאנן at he.wikipedia

הפריימריז במפלגת ה"ליכוד" נפתחו הבוקר (ג'), במאבק מרכזי בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לבין מחנהו של פעיל הימין במפלגה, משה פייגלין. כבר בשעות הבוקר טענו במטה הבחירות של פייגלין כי בקלפיות של בית אל, אפרת, עתניאל וגוש עציון - בהן פייגלין צפוי לזכות באחוז הצבעה גבוה - לא התקבלו ספרי הבוחרים כך שמי שהגיע להצביע נשלח לביתו.

"לא מדובר בטעות תמימה אלא בעוד ניסיון לשבש את ההצבעה במקומות בהם זוכה פייגלין לתמיכה", טען גורם במטה פייגלין בתגובה לכיפה. במטה ציינו כי התשובה שהתקבלה ממזכירות ה"ליכוד" היא ש"הספרים נשלחו עם נהג מונית שסירב להיכנס לאזור".

עם זאת, מה"ליכוד" נמסר בתגובה לטענת פייגלין כי "יש בעיות מקומיות והן מטופלות כרגע על ידי חמ"ל הבחירות של הליכוד".

בעת שהצביע הבוקר אמר פייגלין כי הוא איננו יריב של נתניהו וכי הם "חברים באותה מפלגה". לדבריו, "נתניהו החליט להקדים את הבחירות והחלטתי להרים את הכפפה. ברוך השם, מי שמאמין לא מפחד ולא מפחד להתמודד ולכן לכל ליכודניק היום יש אפשרות להביע את דעתו אם הוא רוצה מדינה יהודית או מדינה ערבית נוספת".

בסביבתו של פייגלין, שבפריימריז הקודמים זכה ל-23% מהקולות, מסרבים לנקוב ביעד ריאלי בסיבוב הנוכחי. עם זאת, מסתמן כי נתון גבוה יותר מזה שהשיג פייגלין בסיבוב הקודם, כלומר - מטווח של 30% ומעלה מסך כלל המצביעים, ייחשב להפסד מצד ראש הממשלה בנימין נתניהו.