פגישת מו"מ ראשונה בין נתניהו ובנט

ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר הבית היהודי נפתלי בנט נפגשו לראשונה מאז הבחירות במסגרת שיחות המשא ומתן. בימים הקרובים ייפגש נתניהו עם יתר חברי הסיעות המיועדות לשבת בממשלה

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 23/03/15 16:41 ג בניסן התשעה

פגישת מו"מ ראשונה בין נתניהו ובנט
פלאש 90, צילום: פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום בצהריים (ב') עם יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט לראשונה במסגרת שיחות המשא ומתן הקואליציוני לקראת הרכבת הממשלה.

מדובר בפגישה ראשונה של רה"מ עם נציג סיעה כלשהי, ועל רקע דבריו של בנט בזמן הבחירות לפיו צריך לדאוג שנתניהו יתקשר אליו לאחר הבחירות. כבר ביום שלישי שעבר התקשר נתניהו כמובטח לבנט, והיום הוא מקיים את הבטחתו לקיום פגישה והכנסתו לקואליציה העתידית.

בימים הקרובים צפוי נתניהו להיפגש עם יתר חברי הסיעות המיועדות לשבת בממשלה, וידון עמם בדרישות שלו ושלהם על מנת להגיע לסיכומים באשר לתיקים המיועדים לכל מפלגה.

הבוקר (ב') תקפו גורמים בבית היהודי את בנט בדברים שהובאו בישראל היום, על כך שהוא מעוניין לקבל את משרד החוץ, על חשבון תיקים בינוניים שיסייעו יותר לציונות הדתית. "הרצון האישי של בנט להיות שר החוץ גורם לכך שיכול להיות שנצטרך לוותר על תיקים שחשובים למפלגה דתית לאומית. לא נקבל את תיק החינוך שבמשך שנים נחשב למשרד נחשק עבור חברי הכנסת של המפד"ל. לא יכול להיות שוויתרנו על כך מראש", אמרו הגורמים.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן