עשרות רבנים בכירים תומכים ברב שמואל אליהו

מטה הרב אליהו מציג תמיכה מקיר לקיר מעשרות רבנים בכירים בציונות הדתית, בראשם הרב חיים דרוקמן, הרב יהושע שפירא, הרב אליקים לבנון והרב שלמה אבינר - שקראו לתמיכה נחרצת ברבה של צפת

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 17/07/13 17:41 י באב התשעג

עשרות רבנים בכירים תומכים ברב שמואל אליהו
יחצ, צילום: יחצ

עשרות רבנים חרדים וציונים-דתיים חתמו היום (ד‘) על מכתב תמיכה במועמדותו של הרב שמואל אליהו לתפקיד הרב הראשי הספרדי לישראל.

על המכתב חתומים, בין היתר, גם הרב אביחי רונצקי, הרב אברהם צוקרמן, הרב איתן איזמן, השר לשירותי דת הרב אלי בן דהן, הרב אליקים לבנון, הרב אליעזר ולדמן, הרב אלישע וישליצקי, הרב אמנון שוגרמן, הרב בן ציון אלגזי, הרב בני קלמנזון, הרב חיים דרוקמן, הרב יהושע שפירא, הרב חגי לונדין, הרב ישראל רוזן, הרב שבתי סבתו, הרב שלמה אבינר ורבנים נוספים.

”אנו קוראים לרב שמואל אליהו להמשיך בדרכו של מו"ר אביו הגאון הצדיק הרב מרדכי אליהו זצוק"ל הראשון לציון שהנהיג את עדת ישראל באהבה רבה ובמאור פנים גדול - להיקרא לדגל ההנהגה ברבנות הראשית לישראל“, כתבו הרבנים במכתב וציינו כי הרב אליהו הוא ”תלמיד חכם ואיש אשכולות המקדיש את חייו למען עם ישראל , מתוך מסירות נפש עצומה, אהבה ומאור פנים לכל אדם באשר הוא. מתוך רצון לחבר את ישראל לתורה ולאביהם שבשמים ולאחד בין הפלגים השונים שבעם“.

עוד כתבו הרבנים הם ”בטוחים שכישרונו המיוחד של הרב להוות דמות מנהיגה ומאחדת,יקרין על הרבנות ועל עם ישראל כולו ובכך נזכה כולנו לקדש שם שמים ולרומם את קרן ישראל, להיות מתלמידיו של אהרון, אוהב שלום ורודף שלום אוהב את הבריות ומקרבן לתורה“.