עקיבא שמואלי הודיע על התמודדותו בפריימריז

עקיבא שמואלי שהשתתף בעבר בתכנית המרוץ למיליון הודיע כי יתמודד ברשימת הבית היהודי בפריימריז בחודש הבא. בנט: "גם אנחנו רצים למירוץ למיליון קולות בבחירות. מברך על הצטרפותו ומאחל הצלחה"

חדשות כיפה חנן גרינווד כיפה 11/12/14 08:39 יט בכסלו התשעה

עקיבא שמואלי הודיע על התמודדותו בפריימריז
דוברות, צילום: דוברות

מתמודד נוסף בבית היהודי. עקיבא שמואלי, שהשתתף בעבר בתכנית הריאליטי 'המרוץ למיליון' ולאחר מכן שימש כיועץ תקשורת, בין היתר כיועץ שר המדע והטכנולוגיה לשעבר דניאל הרשקוביץ, הודיע כי יתמודד על מקום ברשימת הבית היהודי בפריימריז שיערכו בחודש הבא.

שמואלי בוגר ישיבה תיכונית כפר הרא"ה וישיבת ההסדר בקרית שמונה שירת ביחידה מובחרת ולאחר סיום קורס הקצינים בהצטיינות שימש כסמ"פ בנחל. במלחמת לבנון השניה היה מועמד לצל"ש על תפקודו במלחמה. לשמואלי כבר יש עבר פוליטי כאשר שימש כיועץ לשר המדע, דניאל הרשקוביץ.

בנוסף, הינו בעל תואר ראשון בכלכלה ולוגיסטיקה וממקימי עמותת "תודה לצה"ל" המסייעת לחיילים ולחיילי המילואים בה הוא ממלא תפקיד ניהולי בהתנדבות מלאה במקביל לתפקידו כסמנכ"ל בחברה מסחרית גדולה.

"הגעתי כי הרצון לעזור לעם ישראל בוער בעצמותי ואני מאמין שהבית היהודי במתכונתו הנוכחית היא המפלגה הנכונה. משדרת את הפתיחות והמאור פנים לאחר שאני כל כך מאמין בהן" מסר שמואלי.

יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט: אני מברך על הצטרפותו של עקיבא שמואלי לבית היהודי. גם אנחנו עובדים קשה בדרך למיליון קולות של אזרחי ישראל, ושמחים על פתיחת השורות הגדולה שמתרחשת בימם אלה. למרות גילו הצעיר מעורב שמואלי בעשייה ציבורית לצד פעילות התנדבותית למען חיילי צה"ל, והביא גם בהופעותיו לחיבור בין חלקי העם - שזוהי מהותה של הבית היהודי. אני מאחל לו הצלחה יחד עם שאר המתמודדים".