עיתונאית וואלה: ינון מגל הטריד אותי מינית

עיתונאית וואלה רחלי רוטנר, פרסמה פוסט בפייסבוק נגד הבוס לשעבר ח"כ מגל, בו האשימה אותו בהטרדה מינית. ח"כ מגל: "הייתי מצפה מידיד שנפגע ממני להגיד לי זאת ולא לפנות למחוזות השיימינג ברשתות החברתיות"

חדשות כיפה נריה כנפו, כיפה 24/11/15 10:13 יב בכסלו התשעו

עיתונאית וואלה: ינון מגל הטריד אותי מינית
דוברות רשות השידור, צילום: דוברות רשות השידור

עיתונאית וואלה, רחלי רוטנר, פרסמה היום בעמוד הפייסבוק שלה טענה לפיה עורך וואלה לשעבר ח"כ ינון מגל, העיר לה הערות סקסיסטיות לא ראויות. את הדברים היא כותבת הבוקר לאחר שלידיה הגיעו עדויות על מקרים נוספים לכאורה בהן הייתה התנהלות לא ראויה בין ח"כ מגל לנשים נוספות.

"האמת, מאוד חיבבתי את ינון" כותבת רוטנר בפוסט מפורט בפייסבוק. "הוא בנאדם כיפי, אין מה לעשות. חברותי, חייכני, מפרגן, עם חוש הומור עצמי שזה דבר שאני תמיד מעריכה.. עכשיו, אתם מכירים אותי, אני לא בחורה שנבהלת בקלות או מתרגשת מחוסר טקט של אנשים, ובכל זאת..." רוטנר ממשיכה ומתארת מקרים לא ראויים בהם נאמרו לכאורה דברים שאינם עולים בקנה אחד מה שמצופה מעורך אתר חדשות או ח"כ כנסת בבית היהודי.

בהמשך מספרת רוטנר כי החליטה להתעלם מהמקרים והיא ניתקה קשר עם ח"כ מגל, אולם כעת בחרה לכתוב על הדברים בפייסבוק בכל זאת כיוון ש"לאחרונה גיליתי על עוד כמה מקרי "חוסר טקט" שלו כלפי בנות אחרות", כתבה רוטנר.

רוטנר מסיימת על הדברים שלה בפייסבוק בטענות שהיא איננה כותבת את הדברים כדי לפגוע בבית היהודי ומבהירה: "אין לי כלום נגד "הבית היהודי", אני עצמי דתייה והמשפחה שלי מצביעה מפד"ל ו"בית יהודי"... אז אל תחפשו פה שום אינטרס נסתר. אני מספרת את זה פשוט כדי שתכירו עוד קצת את הבנאדם שמייצג למעננו בכנסת את ערכי היהדות".

בתגובה להאשמות הגיב ח"כ מגל בפייסבוק שלו וכתב: "ישנם דברים שנאמרו בין ידידים לפני שהייתי חבר כנסת ולא הייתי חוזר עליהם כיום, ואני מתנצל ומבקש את סליחתו של כל מי שנפגע. עם זאת, הייתי מצפה מידיד שנפגע ממני להגיד לי זאת ולא לפנות למחוזות השיימינג ברשתות החברתיות".