עיריית ירושלים תעביר 20 מיליון שקלים לפיתוח עיר דוד

כך החליטה ועדת הכספים של עיריית ירושלים, בראשות דוד הדרי, יו"ר "הבית היהודי" היוצא. לדבריו, העברת התקציב היא "זריקת חיסון" לבירה, כנגד מי "שמנסים לערער את שלמותה ואחדותה"

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 26/08/13 12:09 כ באלול התשעג

עיריית ירושלים תעביר 20 מיליון שקלים לפיתוח עיר דוד
ארכיון קקל, צילום: ארכיון קקל

בתחילת השבוע התכנסה וועדת הכספים בעיריית ירושלים ואישרה מספר סעיפי תקציב חדשים, ביניהם העברת תקציב של 20 מיליון שקלים לפיתוח עיר דוד ולהקמת 1,600 דירות בשכונת רמת שלמה.

ועדת הכספים של עיריית ירושלים, בראשות יו"ר הבית היהודי היוצא וסגן ראש העיר, דוד הדרי, אישרה בפעם האחרונה לקדנציה נוכחית זו, מספר סעיפים בהמלצתו של יו"ר הוועדה. הסעיפים שהוגדרו על ידי הדרי כ"זריקת חיסון" לעיר ירושלים הם סעיפים שאת השפעתם נראה בשנים הקרובות.

כך למשל אישרה הוועדה תקציב לפיתוח תשתיות נרחבות לקידום פרויקט דיור ענק בשכונת רמת שלמה בעיר. פרויקט הדיור יכלול 1,600 יחידות דיור שיוכשרו למגורים בנים הקרובות. אישור התקציב לפרויקט הדיור עלול לעורר הדים במערכת הפוליטית נוכח המשא ומתן כיוון ששכונת רמת שלמה מוגדרת מחוץ לקו הירוק.

סעיף מהפכני נוסף שאישרה הוועדה הוא הענקת תקציב של 20 מיליון שקלים לפיתוח של עיר דוד. תקציב משמעותי זה יקדם את הפרויקטים המתקיימים במקום באופן משמעותי. בנוסף, אישרה הוועדה תקציב לבניית מקוואות בשכונות חומת שמואל ג' ובנוף ציון. בשכונת נוף ציון יהיה זה המקווה הראשון בשכונה.

"תחושתי היא כי וועדת הכספים הירושלמית נתנה היום מעין 'זריקת חיסון' כנגד כל אלו המנסים לערער על שלמותה ואחדותה של ירושלים ובזכות החלטותיה הנ"ל, הבטיחה גידול מאסיבי של התיישבות יהודית בירושלים משני עברי הקו הירוק", אמר הדרי.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן