עידן עמדי יורה בתוך הנגמ"ש של תעשיית הבידור

בפוסט חריף בפייסבוק יוצא הזמר והיוצר, עידן עמדי, נגד הידרדרות עולם הבידור והפרובוקציות שהפכו לחזות הכל

חדשות כיפה משה ויסטוך 02/08/16 10:42 כז בתמוז התשעו

עידן עמדי יורה בתוך הנגמ"ש של תעשיית הבידור
Moshe Shai/Flash90., צילום: Moshe Shai/Flash90.

"הבוקר (ראיתי) ראיון עם עדי ביטי בת ה15 על הקליפ החדש שלה. כששואלים אותה אם היא לא חושבת שזה פרובוקטיבי לגילה, התשובה היא ׳זה מה שקורה כרגע בעולם'. כך כותב הזמר עידן עמדי בדף הפייסבוק שלו ומצר על כך ש "הדבר העצוב הוא שהיא לא מבינה את הנזק". ביטי, בת ה-15 מהוד השרון, יוצאת תוכנית הריאליטי "בית ספר למוזיקה", הוציאה השבוע קליפ חדש שצבר עד כה קרוב ל-400 אלף צפיות, בו היא רוקדת בלבוש לא צנוע.

בהמשך קובל עמדי על כך שהצהוב משתלט על תעשיית הבידור "גיא פינס ישדרו ויעשו יחסי ציבור מעולים. זה אחלה צהוב למכונה" אך טוען שאת החשבון לנזקים תשלם הזמרת הצעירה עצמה "את הדאונים, התקפי הקנאה והדיכאונות ביטי כנראה תחווה לבד".

לעמדי חשוב גם לציין מה עומד מאחורי כל הזוהר והפרסום "בסופו של יום מתחת לאיפור, לכרואגרפיה מאמריקה, ולמיליוני הצפיות ביוטיוב, יש ילדה, ביישנית עדיין שמנסה להוכיח לעולם שהיא כבר גדולה".

ביטי העלתה תגובה לעמדי בה הביעה את פליאתה מדבריו וניסתה להפריך את טענותיו. בהמשך העלה הזמר פוסט נוסף בו כתב " "עדידי שלי יקרה, מבקש שתקראי שוב ותביני שאין לי מילה אחת רעה נגדך. זה כל מהות הפוסט. הדבר האחרון שרציתי הוא לפגוע בך. הכאב שלי הוא על מה שנגרם מכל המשחק שאיבד פרופורציות בתעשייה הזו".