עולים שלב: לשם נגד פתח תקווה

קמפיין הומוריסטי של היישוב לשם הפועל להעברת אנשים מהעיר לישוב עובר מהתבדחות על גבעת שמואל אל הקורבן האולטימטיבי פתח תקווה

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 14/02/16 15:45 ה באדר א'

עולים שלב: לשם נגד פתח תקווה
יחצ, צילום: יחצ

לשם בקמפיין לחודש אדר: שלחו בדיחות על פתח תקווה - ותופיעו על מודעות שלנו. אחרי שהתבדחו על חשבון גבעת שמואל וערכו בה מפגש רוכשים לשם עולים למגרש עם מהלך ציבורי חדש - הפעם מול פתח תקווה.

היישוב לשם פועל כבר חודשים רבים במהלך ציבורי שמטרתו להעביר אנשים מהערים הגדולות של הציבור הדתי אל היישוב. התוצאה: היישוב הכפיל את קצב הפניות וההצטרפות אליו והפך לאחד היישובים המבוקשים ביותר בשומרון.
אז אחרי שהתמקדו ביישוב בגבעת שמואל בקמפיין בלתי נשכח "הבית שלך בגבעת שמואל - הבית שלך בלשם", שלאחריו גבעת שמואל העלתה קמפיין תגובה שמספר את יתרונות הגבעה, פונים כעת בלשם אל המטרה הבאה: פתח תקווה.

קשה היה להתעלם בשבועות האחרונים ממודעות שבהן רשימת השכונות המוכרות בפתח תקווה "כפר גנים", "עין גנים" ו"אם המושבות" , תחת הכותרת, "במקום להסתיר את העובדה שאתה גר בפתח תקווה - בוא ללשם".
אך מסתבר שזאת היתה רק ההתחלה.

בימים האחרונים, ברוח ראש חודש אדר, פנו בלשם לכיוון המקורי הבא: קמפיין שכולו בדיחות על פתח תקווה.
זה התחיל מפרסום סטטוסים מהפייסבוק במודעות של היישוב, כמו של יותם זמרי שכתב "הערב ייערך הדרבי של פתח תקווה בליגת העל בכדורגל, עקב כך צפויים להיחסם הרחובות הבאים:" ובזה הסתיים הסטטוס, או למשל אמיר מויאל שכתב "פתח תקווה היא אם המושבות, שלא חזרה לעצמה אחרי הלידה".

בשלב הבא בקמפיין הציבור כבר אמור לכתוב את בדיחות פתח תקווה: בלשם פנו אל הציבור הרחב שיעזור קצת בבדיחות פתח תקווה, כדי שייכנסו למודעות הבאות של הקמפיין. אנשי הקמפיין מדווחים כי בינתיים כבר כמה אנשים הפתיעו ושלחו בדיחות, כולל בכירים ציבורית והם יפורסמו בהמשך.