סרבן הגט עודד גז נעלם

לאחר שפוטר מאונ' תל אביב ואונ' בר אילן, ונעשה בו שיימינג ציבורי, סרבן הגט עודד גז נעלם וייתכן ואינו נמצא בישראל. אגף עגונות בבבתי הדין פונה שוב לעזרת הציבור

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 21/04/16 10:20 יג בניסן התשעו

סרבן הגט עודד גז נעלם
דוברות בתי הדין, צילום: דוברות בתי הדין

סרבן הגט עודד גז נעלם ואינו מופיע עוד לדיוני בית הדין. קיים חשש כי אם לא יימצא בהקדם אשתו תיוותר עגונה לשנים רבות. בכיר בבית הדין הרבני אמר ל'כיפה' כי ייתכן וגז מודע לעובדה שהוא עומד להיכנס לכלא ולכן מנסה לברוח מעיני הציבור.

מדובר בבני זוג אקדמאים שנישאו לפני 4 שנים. לאחר החתונה התגלעו קשיים משמעותיים במערכת הזוגית, ולאחר פרק זמן לא ארוך נאלצה האישה לעבור להתגורר במעון לנשים מוכות. כל האמצעים שהפעיל בית הדין עד כה, כולל פרסום הרחקות דרבנו תם כנגד הבעל, לא הביאו לשחרור האישה מזוגיות אומללה זו.

לאחרונה היה נראה כי יש התפתחות ושיתוף פעולה מצד הבעל לקראת פתרון הסוגיה, אך עתה עולה כי מדובר לכאורה בתרגיל הונאה שנקט האיש. לאיתורו של הבעל בהקדם האפשרי יש חשיבות קריטית לעתידה של האישה.

אגף עגונות בהנהלת בתי הדין מפעיל אמצעים שונים לאיתורו של האיש, הציבור נקרא לשתף פעולה ולסייע להוציא את האישה לחירות בערב החג שבו כל עם ישראל מציין את היציאה מעבדות לחירות.

בבית הדין הרבני מבקשים מהציבור כי כל היודע על מקום הימצאו, או שפגש אותו במהלך 48 השעות האחרונות, מתבקש לפנות בכל שעה לאגף עגונות בהנהלת בתי הדין הרבניים בטלפון מספר 050-6094345.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן