סקר: בנט או פירון? הציבור מעדיף את בנט

סקר לאחר רפורמות בנט: 48% מרוצים מתפקודו של מהשר בנט כשר לעומת 22% בלבד המרוצים יותר משר החינוך הקודם, הרב שי פירון

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 27/08/15 21:37 יב באלול התשעה

סקר: בנט או פירון? הציבור מעדיף את בנט
DMY, ויקיפדיה העברית , -cc-by, צילום: DMY, ויקיפדיה העברית , -cc-by

בסקר שפורסם היום בערוץ הכנסת פורסם ש48% מאזרחי ישראל מרוצים מתפקודו של השר בנט מאז נכנס לתפקידו כשר חינוך לעומת 27% בלבד שמרוצים מתפקודו של שר האוצר כחלון. העדפת שר חינוך: 38% מהנשאלים ענו שהשר נפתלי בנט טוב יותר מהשר פירון - 22% שהעדיפו את השר הקודם

הרפורמות שעשה שר החינוך בהקנת הכיתות ובסייעת השניה לקראת פתיחת שנת הלימודים הקרובה, באות לידי ביטוי בשביעות רצון בסקר חדש:

בסקר שערך ערוץ הכנסת באמצעות מכון "פאנלס" פורסם כי 48% מאזרחי ישראל מרוצים מהשר בנט כשר החינוך, לעומת 27% בלבד שאמרו שהם מרוצים מתפקודו של שר האוצר משה כחלון. בנוסף טענו 38% מהנשאלים כי בנט יותר טוב בתפקידו מהשר הקודם, שי פירון, לעומת 22% בלבד שטענו שבנט פחות טוב מפירון ו11% שענו כי מרוצים משניהם באותה המידה.

במסגרת הסקר 45% מהנשאלים השיבו כי "השר בנט הוא שר החינוך של כלל ילדי מדינת ישראל", לעומת 8% בלבד שטענו שבנט הוא "בעיקר שר החינוך של הציבור הימני" ו-14% שטענו שבנט הוא "בעיקר שר החינוך של הציבור הדתי".

על השאלה מה הנושא הכי חשוב במערכת החינוך בישראל - חינוך לערכים 50% , צמצום מספר התלמידים בכיתה אותו ביצע בנט זכה ב-28%, תגבור לימודי הטכנולוגיה 12% וחיזוק לימודי המתמטיקה 7%.