סניף "בני עקיבא" בטבריה לא ייסגר

כך סוכם בתום מגעים שהוביל השר דניאל הרשקוביץ מול הנהלת תנועת "בני עקיבא" ועיריית טבריה. הרשקוביץ: "שמח שנמצאה הנוסחה שתאפשר את המשך פעילות הסניף"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 04/06/12 13:32 יד בסיון התשעב

סניף "בני עקיבא" בטבריה לא ייסגר
אשר ליטבק, צילום: אשר ליטבק

יו"ר "הבית היהודי" ושר המדע והטכנולוגיה, דניאל הרשקוביץ, הודיע היום (ב') כי יפעל לכך שסניף בני עקיבא בעיר טבריה, שנסגר על ידי העירייה - לא ייסגר.

הסיכום בדבר השארת הסניף על כנו הושג לאחר פעילות אינטנסיבית בה נטלו חלק, בין היתר, ראש העיר זוהר עובד, חברי מועצת העיר מסיעות שונות, נציגי ההורים בראשות רחל חורי, ההנהלה הארצית של בני עקיבא והשר הרשקוביץ וצוות לשכתו.

כפי שדווח בכיפה, לפני למעלה משבוע הגיעו לסניף עשרות מחניכיו ומצאו אותו נעול בשלשלאות ברזל. את פעולות השבת קיימו החניכים בגנים ציבוריים, להפתעת הקומונרית, שלא עודכנה על המהלך ולו בדקה ה-90. מזכ"ל בני עקיבא, דני הירשברג, זעם על החלטת העירייה וטען כי זו לא הציבה חלופות ריאליות לסניף ואף לא יידעה את החניכים או צוות ההדרכה בטרם החליטה לסגור את המקום. מנגד טענה עיריית טבריה כי נדליזם ואף אירוע חריג בו קיים חשד להטרדה מינית - אילצו אותה לסגור את הסניף.

"אני שמח שנמצאה הנוסחה שתאפשר את המשך פעילותו של סניף "בני עקיבא" בטבריה, שהעמיד חניכים ובוגרים רבים התורמים לעירם ולמדינתם", אמר היום הרשקוביץ לכיפה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן