סמוטריץ: ״הפרטנר״ אבו מאזן הכריז על אינתיפאדה נגד מדינת ישראל

במהלך סיור בשוק מחנה יהודה תקף ח"כ בצלאל סמוטריץ את אבו מאזן ואמר "לפני פחות משבועיים ״הפרטנר״ אבו מאזן הכריז על אינתיפאדה נגד מדינת ישראל, לצערי הממשלה ממשיכה להתנהל כאילו לו אירע דבר"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 14/10/15 15:36 א בחשון התשעו

סמוטריץ: ״הפרטנר״ אבו מאזן הכריז על אינתיפאדה נגד מדינת ישראל
דוברות, צילום: דוברות

סגן יו״ר הכנסת בצלאל סמוטריץ׳ סייר היום (ד') בשוק מחנה יהודה, במטרה לחזק את סוחרי השוק, אשר סובלים מירידה משמעותית בכמות הקונים בשל המצב הביטחוני הרעוע. ״אנשי השוק הגיבורים הם הראשונים שסובלים בכל פעם שהטרור מרים ראש, אני קורא לשר האוצר לגבש מיידית חבילת סיוע שתתמוך בלב הכלכלי של ירושלים ולחזק את חוסנה של עיר הבירה״

״אנחנו כאן כדי לחזק את תושבי ירושלים. אנחנו כאן כדי להגיד בקול צלול לא תנצחו אותנו. תושבי ירושלים נקלעו נגד רצונם לחזית המאבק על ארץ ישראל והם הגיבורים האמיתיים של הימים המטורפים האלו", הוסיף.

״לפני פחות משבועיים ״הפרטנר״ אבו מאזן הכריז על אינתיפאדה על מדינת ישראל, לצערי הרב ממשלת ישראל לא השכילה להאמין לו וממשיכה להתנהל כאילו לו אירע דבר. הטרור המשתולל הוא הקיום של קריאת אבו מאזן על ביטול ההסכמים. הגיע הזמן שנפעל גם אנחנו על פי האינטרס של מדינת ישראל בלבד ונפסיק להיענות לתכתיבי העולם הפוגעים בריבונותנו בארץ ובירושלים בפרט", אמר.

בסיום הסיור בשוק אמר סמוטריץ׳ ״אני קורא לרה"מ ולשר האוצר לגבש בדחיפות חבילת סיוע לעסקים בירושלים כדי לסייע להם לעבור את המשבר הזה. תושבי ירושלים והסוחרים סובלים יומיומית מהמצב הביטחוני הרוע ועל הממשלה לתמוך בהם כלכלית בעת הזאת ובכך לחזק את חוסנה של ירושלים.״