סמוטריץ מאיים: נעדר מהצבעות עד לשינוי במצב הביטחוני

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ מאיים כי יעדר מהצבעות עד שישונה המצב הביטחוני באופן מהותי. העלה הצעה בנושא בישיבת סיעת הבית היהודי

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 01/07/15 12:10 יד בתמוז התשעה

כבר בתחילת פעילותה של הקואליציה בת ה-61 חברים, היה ברור כי כל חבר כנסת יוכל לעשות שרירים וללחוץ על ראש הממשלה לפעול בנושא, והפעם מדובר בחבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' אשר מאיים להיעדר מהצבעות עד לשינוי מהותי במצב הביטחוני, ואומר כי הוא העלה הצעה בנושא בישיבת סיעת הבית היהודי.

בסיור הבוקר באבני חפץ אמר ח"כ סמוטריץ' שהוא מזועזע מהמראה של עוד מחסום שהוסר בצעד חסר אחריות על ידי פיקוד המרכז. "זוהי עוד פרצה שקוראת לגנב ולטרוריסט, עוד כתובת שכתובה על הקיר באותיות קידוש לבנה" הזהיר סמוטריץ'.

בהתייחסו לביקורת שעולה ברשתות החברתיות הקוראת לפעולות במקום דיבורים השיב סמוטריץ' "הזכרתם לי אחרי הפוסט הקודם שאני לא באופוזיציה וגם לא נער בן 17 אז שאפסיק לצעוק ואתחיל לפעול. אתם צודקים. דרשתי כבר אתמול לכנס בדחיפות את סיעת הבית היהודי והיום בע"ה היא תכונס. בכוונתי להעלות שם הצעה להיעדר מההצבעות עד לשינוי מהותי של המצב".

סמוטריץ' סיכם: "אם לשרים כחלון, גלאנט וכץ מותר להיעדר מההצבעה על מתווה הגז למרות שהוא אושר בממשלה, גם לנו מותר להיעדר לשם שמירת חייהם וביטחונם של אזרחי ישראל".