סמוטריץ: השתוללות הבכירים מלמדת עד כמה נדרש שינוי במשטרה

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ יוצא נגד הבכירים במשטרה אשר קראו לבטל מינויו של גל הירש למפכ"ל, ואומר "פגיעה באגו המשטרה היא לא סיבה עניינית לביטול המינוי"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 27/08/15 12:26 יב באלול התשעה

סמוטריץ: השתוללות הבכירים מלמדת עד כמה נדרש שינוי במשטרה
ויקיפדיה ללא זכויות, צילום: ויקיפדיה ללא זכויות

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ יוצא נגד בכירי המשטרה לשעבר אשר קראו לבטל מינויו של גל הירש למפכ"ל, ומבהיר כי מדובר במינוי ראוי.

שבעה מפכ"לים לשעבר התכנסו אמש (ד') בתל אביב ודרשו מארדן לבטל את מינויו של גל הירש לתפקיד, מכיוון שלטענתם הצנחה של מועמד חיצוני למשטרה אינה הדרך לתקן את הכשלים. בין המפכ"לים לשעבר: משה קראדי אשר נאלץ לפרוש מתפקידו בשל טענות כי פעל שלא כראוי.

"חברים, בואו נשים את הדברים על השולחן, משטרת ישראל במשבר עמוק- וזעזוע של המערכת הוא דבר נצרך. השתוללות הניצבים והבכירים בדימוס רק מחזקת את ההבנה שיש צורך בניעור ובניקוי אורוות עמוק", כתב היום סמוטריץ בדף הפייסבוק שלו.

"גם האיום של הבכירים בפניה למבקר המדינה ו/או לועדת טירקל מלמדת על חוסר הבנה חמור של תפקידה של המשטרה בתוך המערכת הדמוקרטית ושוב מבהיר את חשיבות השינוי הנדרש".

"אין ולא תהיה התערבות של טירקל או המבקר מסיבות לא ענייניות ויסלחו לי הניצבים- פגיעה באגו המשטרה היא לא סיבה עניינית", הבהיר סמוטריץ והוסיף: "השר ארדן הוא אדם ערכי ויסודי ואם לאחר הבירורים המעמיקים הוא בחר בתא״ל הירש כאדם הראוי להוביל את השינוי הכל כך נצרך, אין לי אלא לחזק את ידיו ולהעניק את הגיבוי המלא למהלך.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן