סדר היום של ישראל גולדברג

בשבע עשרים וחמש יש חברותה בדף היומי, בשמונה ועשרים להשקות עציצים, בשתיים וחצי פגישה עם זמביש ובערב שלוש חתונות. סדר היום של ישראל גולדברג, מנכ"ל פרסומי ישראל

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 26/04/14 20:48 כו בניסן התשעד

סדר היום של ישראל גולדברג

06:00 - מתעורר ומעיר את ישי לב שמחה (13) לעבודת הבורא.

06:45 - הולך עם ישי לשחרית ב'רדליך' - שטיבלאך ירושלמי קטן וחם בשכונת גבעת שאול. ישיבה חרדית מנסה להשתלט עליו. אנו עושים הכל כדי להציל אותו בגיבוי רב בית הכנסת המסור הרב פרופ' נריה גוטל.

07:20 - מסיים תפילה. סוגר עניינים בסמארטפון, מקבל ושולח מיילים וואטסאפים.

07:25 - חברותא בדף היומי עם שמואל הלוי, הבן של החבר הכי חכם שאני מכיר... הרב מיכה הלוי...

08:10 - בדרך הביתה, רגלי, פוגש את המנקים עובדי העירייה בשכונה ועובר איתם על מקצה שיפורים.

08:20 - משקה עציצים. עובר שוב על הודעות, עיתוני בוקר ועיתונים למיחזור... יוצא לעבודה (רגלית מקריית משה לגבעת שאול) קצת אחרי אשתי רונית הזריזה ממני תמיד...

(ישראל גולדברג)

08:45 - בוקר טוב עדינה, אולגה, רונית (אשתי). הכניסה היומית. מה נשמע מה שלומכם...

09:05 - עובר על מיילים. עונה. מתקן מכתבים למשלוח במייל. עובר על הלו''ז וחוזר לטלפונים. פגישה עם נציג הפרסום של בנק לאומי (לקוח שלנו).

10:00 - ישיבה משותפת עם עדינה הרלשי''ת ודוד פסל הסמנכ''ל, תכנון יומי.

11:30 - פגישות עם לקוחות. פרזנטציה. ישיבה בנושא 'קרן אביה'. על הפרק קמפיין בטיחות בדרכים, נוער בסיכון, מניעת שימוש בסמים ואלכוהול, מכינה קד''צ - 'נווה אביה' בערד, קרן ישראל לנפגעי חוט שדרה.

13:45 - יוצא לפגישה עם השר אורי אריאל בנושא כנס לאומי ענק שאנו יוזמים ומפיקים בתחום יזמות ותיירות בפריפריה.

14:30 - פגישה עם זמביש בנושא כרם אביה (ליד נריה) על הכרם ועל היישוב החדש שקם בימים אלו כשכונה של טלמון.

15:00 - אשתי מגישה לי לשולחן במשרד את ארוחת הצהריים, מעשה ידייה להתפאר, (שהכינה בבית). בד''כ דג, מרק וירקות. בלי לחם ובלי עוגות...

15:30 - נכנס לפייסבוק, מעלה סטטוסים, מעדכן את חבריי בדברים מעניינים, עושה 'לייק' ומתעדכן במה שקורה בעולם הרשת החברתית שהיום הוא חלק בלתי נפרד מחיינו.

16:00 - 'מנחה' ואח''כ ישיבה עם מח' ניו מדיה במשרד. ישיבה בנושא מח' יח''צ ואירועים.

18:00 - עם השקיעה המשרד משנה פאזה, אני שם ביוטוב פול ווליום של קלאסיקות מכל הזמנים, בעיקר אופרה... ושר בקולי קולות (למדתי פיתוח קול). תוך כדי עבודה שר חזנות ואופרה להנאתי ולהנאתם של העובדים החרוצים ששוקדים על מלאכתם עד לשעות הערב המאוחרות.

19:00 - ערבית (שעון חורף)

19:20 ארוחת ערב עם הילדים ישי (13), שירה (11), הדר (9) ולפעמים גם צופיה (21) השבה מהאונ' באריאל. מדברים וצוחקים, מעלים רשמים מהווטסאפ המשפחתי. לפעמים לומד עם ישי משניות.

20:30 - יוצא לחתונה של זוג שאשתי ואני שידכנו... ולאחר מכן, בדר''כ עוד כשלושה אירועים באותו ערב. ב''ה כמעט כל שבוע אני זוכה לרקוד ולשמח. בהפסקות מהריקודים מתערבב עם האנשים, לוחץ ידיים ו'תופר עניינים' מאחורי המעגלים.

01:00 - טלפונים אחרונים והודעות לשליחה וקבלה.

לילה טוב.