סדרת מתח והרפתקאות על ימי בית שני לילדים

"אסי וטוביה" צמד השחקנים האהובים על ילדי המגזר מופיעים בסדרה חדשה בת 15 פרקים שמשלבת תכנים חינוכיים וערכיים עם עלילה מותחת והפקה מושקעת. צפו

חדשות כיפה אביטל טרקיאלטאוב 03/11/16 16:53 ב בחשון התשעז

סדרת מתח והרפתקאות על ימי בית שני לילדים
ערוץ מאיר, צילום: ערוץ מאיר

סדרת טלוויזיה חדשה ומושקעת לילדים, שתעסוק בימי בית שני, תעלה בשבוע הבא בערוץ מאיר לילדים, בסדרה מככבים אסי צובל וטוביה רוזנפלד, המוכרים בתור הצמד "אסי וטוביה", שחקני המפתח של הערוץ המופיעים על המסך כבר עשור, מיום הקמת הערוץ.

סדרת "הסוד של ירושלים" עוסקת בחבורת ילדים ירושלמית שנבחרת לשחק במשחק משימות אתגרי ומוצאת את עצמה נשאבת אל תוך תקופת בית שני. בעוד הרומאים צרים על העיר, מנסה החבורה לחזור הביתה ובדרך אולי גם לשנות את ההיסטוריה ולמנוע את חורבן ירושלים. במהלך מסעם בין דפי ההיסטוריה, מגלים הילדים משימה חשובה בהרבה מזכייה במירוץ- הצלת ירושלים.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=n0BHeGumpkE[/embed]

הפרק הראשון של הסדרה יעלה לאתר הערוץ בעוד כשבוע וחצי (יום ראשון, 13.11). הסדרה כוללת 15 פרקים, בערוץ מוסרים שמאמצים רבים ותקציב יקר הושקעו על מנת ליצור סדרה מותחת, מעניינת, מרגשת ובעלת תכנים חינוכיים וערכיים לילדים.

"אחד הדברים המייחדים את 'הסוד של ירושלים', הוא השילוב בין מסר ערכי וחינוכי, לרמת הפקה בלתי מתפשרת" מספר טוביה רוזנפלד. "הסדרה 'אסי וטוביה' של ערוץ מאיר, באה ממקום ערכי וחינוכי, והפעם אסי, טוביה ועופר נקלעים להרפתקאה שהם יודעים איך היא מתחילה, אך אין להם מושג איך היא תיגמר. זהו מסע בזמן המוביל את הצופה לעולמה הקסום של ירושלים בעבר ובהווה, וממחיש לנו היכן אנחנו נמצאים בתהליך הגאולה".

הסדרה הופקה במסגרת חגיגות העשור לערוץ מאיר.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן