סגר מעגל: קלמנוביץ פגש את נהג האמבולנס שהציל את חייו

בזמן סיור בשוק מחנה יהודה להעלאת המורל וחיזוק העסקים פנה באופן מפתיע לדב קלמנוביץ, הפצוע הקשה ביותר באינתיפאדה הראשונה, נהג האמבולנס שהציל את חייו

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 18/10/15 12:03 ה בחשון התשעו

סגר מעגל: קלמנוביץ פגש את נהג האמבולנס שהציל את חייו
דוברות, צילום: דוברות

בין שלל האירועים הביטחוניים הקשים, מפגש מרגש ומקרי אשר הוביל לסגירת מעגל, בין הפצוע הקשה ביותר של האינתיפאדה הראשונה, המשנה לראש עיריית ירושלים דב קלמנוביץ, ונהג האמבולנס שהציל את חייו.

בשבוע שעבר יצא קלמנוביץ לסיור בשוק מחנה-יהודה על מנת לחזק את העסקים ולהעלות את מורל עוברי האורח. תוך כדי סיורו, ניגש אליו אדם וביקש לדבר איתו. הוא סיפר לו ששמו דני פיאמנטה, ושהוא נהג האמבולנס שפינה אותו בליל פציעתו מביה"ח הדסה הר-הצופים להדסה עין-כרם ובכך הציל את חייו.

באינתיפאדה הראשונה, קלמנוביץ פונה לבית החולים בהר הצופים במצב אנוש אחרי שנפגע מבקבוק תבערה וכשכוויות קשות מכסות 75 אחוזים משטח גופו. לנוכח היקף הפציעה הוחלט שבהר הצופים אין יכולת להתמודד עם פציעה בסדר גודל כזה ולכן פונה לעין כרם באופן מיידי. נהג האמבולנס שהעביר את קלמנוביץ הוא דני פיאמנטה וסוף כל סוף סגרו השניים מעגל, בפגישה המקרית בשוק.

"אני מתרגש" אמר קלמנוביץ לאחר המפגש והוסיף "כמו שהקלישאה אומרת, באתי לחזק ויצאתי מחוזק. אני מודה לדני על המהירות, המיומנות והתושייה שבזכותם זכיתי בחיי. כולי תקווה כי המצב הקשה יעבור במהרה, ועד אז, אנחנו כאן כדי לחזק ולומר עם ישראל חי".