נתניהו תומך בהרצל בן ארי לראשות מועצת קרני שומרון

ראש הממשלה שיגר מכתב תמיכה בבן ארי, בו ציין כי "במהלך השנים האחרונות הצליח הרצל בן ארי להוביל את היישוב להישגים ראויים להערכה והוקרה"

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 16/09/13 16:28 יב בתשרי התשעד

נתניהו תומך בהרצל בן ארי לראשות מועצת קרני שומרון

ראש הממשלה בנימין נתניהו שיגר מכתב תמיכה במועמד הרצל בן ארי, המתמודד לראשות מועצת קרני שומרון. במכתב ציין נתניהו כי ”הרצל מנהיג את היישוב בנחישות, בכישרון ובמסירות... במהלך השנים האחרונות הצליח הרצל בן ארי להוביל את היישוב להישגים ראויים להערכה והוקרה".

מכתב התמיכה נמסר לבן ארי על ידי יועץ ראש הממשלה לענייני התיישבות, גבי קדוש. קדוש ערך סיור בקרני שומרון שבמהלכו אמר כי "קרני שומרון היא הפנינה של השומרון והרצל בן ארי כראש המועצה מוביל את היישוב להישגים רבים, אנחנו רואים את השינוי בעיניים", לדבריו, "ראש הממשלה ותנועת הליכוד תומכים בהרצל".

ראש המועצה הרצל בן ארי הודה לראש הממשלה ולקדוש על התמיכה החמה ואמר: "אכן השינויים נראים בעניים. בעזרת השם נמשיך לפתח את קרני שומרון בסיוע ממשלת ישראל".

מכתב התמיכה נמסר לבן ארי בעיצומו של סיור שערך לקדוש בקרני שומרון בו הציג ליועץ ראש הממשלה את תכנית "קרני שומרון בתנופה 2020". הרצל בן ארי אמר כי "תכנית קרני שומרון בתנופה 2020 הינה המשמעותית ביותר והמחוללת שינוי עמוק בקרני שומרון. חלק גדול מהתוכניות כבר יצאו לדרך. התוכנית עושה מהפך בקרני שומרון מבחינה פיזית, חברתית וחינוכית. יוספו מגורים, מוסדות חינוך ואזורי מסחר ותעסוקה לכלל התושבים בקרני שומרון".