נתניהו מחכה לסיום כהונת אובמה כדי לבנות ביו"ש

"ראש הממשלה נתניהו מחכה לסיום כהונת נשיא ארה"ב אובמה כדי להפשיר את ההקפאה ולהתחיל בתהליכי הבנייה באזור יהודה ושומרון" כך חשף ח"כ סלומיאנסקי

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 15/11/15 13:38 ג בכסלו התשעו

נתניהו מחכה לסיום כהונת אובמה כדי לבנות ביו"ש
Haim Zach/GPO, צילום: Haim Zach/GPO

לכיפה נודע כי בשיחה שקיים ח"כ ניסן סלומיאנסקי בדיור המוגן 'אחוזת בית הכרם', אמר סלומיאנסקי כי נתניהו מקפיא את הבנייה עד סיום כהונתו של אובמה: "נתניהו הסביר לנו כי הבנייה ביו"ש מתעכבת ושצריך לחכות עד שאובמה יסיים את כהונתו". בלשכתו של סלומיאנסקי אישרו לכיפה את הדברים.

כזכור המטה למען הפשרת ההקפאה קורא לחברי כנסת להימנע מהצבעות, זאת בשל ההקפאה בבנייה. היום נעדר חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' מההצבעה, מה שהביא לכך שלקואליציה אין רוב בועדה ולכן נאלץ היו"ר משה גפני (יהדות התורה) להפסיק את הדיון עד להסכמות בקואליציה.

כבר ביום רביעי שעבר נעדרו סמוטריץ' ומועלם מהצבעה על הצעת חוק אחרת, והביאו לנצחונה של האופוזיציה בקריאה טרומית. מועלם וסמוטריץ' מחו על הקפאת הבנייה בירושלים והודיעו כי יקפיאו את ההצבעות עד שנתניהו יפשיר את הבנייה. כעת נראה כי הבנייה לפי נתניהו תלויה בנשיא האמריקני החדש שייבחר, בנובמבר 2016.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן