נפתלי בנט: "גאה להיות סחטן פוליטי"

בפתחה של ישיבת הסיעה השבועית התייחס בנט להאשמות לפיהן הוא סחט את ראש הממשלה כשביקש להעביר את מעונות היום למשרד החינוך בתמורה להסכם על מתווה הגז

חדשות כיפה נריה כנפו, כיפה 02/11/15 16:10 כ בחשון התשעו

נפתלי בנט: "גאה להיות סחטן פוליטי"
פלאש 90, צילום: פלאש 90

שר החינוך ויו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, קיים היום (ב') מסיבת עיתונאים בפתח ישיבת הסיעה ובה דיבר על ההאשמות מצד גורמים בקואליציה ובאופוזיציה לפיהן הוא 'סחט' את ראש הממשלה להעביר הסמכויות על מעונות היום ממשרד הכלכלה למשרד החינוך בתמורה לתמיכתו במתווה הגז המקודם כעת על ידי הממשלה.

בנט קבע בדבריו ש"אם לדאוג לילדים בגילאי אפס עד שלוש שיהיו תחת מעטפת של משרד החינוך שיטפל בהם זאת סחטנות - אז אני סחטן פוליטי למען הגיל הרך".

חשוב לציין, כי בניגוד למקבילו השר דרעי שקיבל בתמורה לפינוי מקומו תוספת תקציב של 300 מליון ₪, בנט לא הביע התנגדות למתווה הגז, ולכן לא ברור מדוע התנה כעת את תמיכתו במתווה בהטבות מסויימות.

השר בנט הבהיר כי נכון פדגוגית שמעונות היום יהיו תחת משרד החינוך, שכן כיום אנשי חינוך לא מנהלים את הגיל הרך ובעצם "לא מפקחים על ילדנו הקטנים, לא מכשירים גננות וסייעות, לא מעורבים במעונות היום". יצוין, כי בעת כהונתו כשר הכלכלה, לא הציע נפתלי בנט להעביר את סמכויות מעונות היום ממשרדו למשרד החינוך בראשות הרב שי פירון.

בהמשך ההודעה התייחס השר בנט לסוגיית שחרור גופות המחבלים והבהיר, כי הבית היהודי היא המפלגה היחידה שהתנגדה ומתנגדת לשחרור מחבלים, חיים או מתים וכי הלוויות המחבלים הן "פס ייצור לשהידים".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן