"נפעל לחיזוק צביונה היהודי של נצרת עילית"

ברשימת הבית היהודי בנצרת עילית מדגישים כי הם רוצים לפעול למען כלל התושבים. "נדאג לרווחת תושבי העיר, ובאותה מידה גם נחזק את הפעילות היהודית והתורנית בעיר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/08/13 19:26 יד באלול התשעג

"נפעל לחיזוק צביונה היהודי של נצרת עילית"

רשימות המתמודדות מטעם מפלגת הבית היהודי ברשויות המקומיות ברחבי הארץ, מביאות איתן רוח חדשה ואיתנה, עם רצון גדול לתרום לכלל התושבים. כך גם בנצרת עילית, שתושביה, כך הם מספרים, משוועים לאותה רוח חדשה.

רשימה הבית היהודי בעיר, בראשותו של נדב טובול, התגבשה לאחר הבנה כי תושבי העיר זקוקים לחידוש ורענון בנציגיה בעירייה. "בנצרת עילית יש מציאות שמחייבת הרבה עבודה", מספר טובול, "אנחנו מחויבים לרווחת התושבים באותה מידה שאנחנו מחויבים לחיזוק הפן היהודי והתורני בעיר. ישנם הרבה מוסדות שחייבים את התמיכה שלנו".

טובול, בן 31, נשוי עם ארבעה ילדים, הגיע לעיר לפני 3 שנים כחלק מגרעין תורני שהוקם שם. הוא עצמו מפונה מגוש קטיף, ועבר לנצרת עילית לאחר פרק זמן של מגורים ביד בנימין. "כשהגעתי לעיר ראיתי שיש הרבה עבודה שצריך לעשות. החלטתי לא לשבת בחוסר מעש, אלא לגשת ללב העניין ולנסות ולטפל בו. היום, אחרי שגיבשנו רשימה איכותית שיכולה לטפל בכל הבעיות הקשורות לעיר, לתושבים יש אלטרנטיבה אמיתית שיכולה להשפיע בצורה משמעותית על תהליכים בעיר", הוא מספר.

נדב מזכיר בשיחה את חשיבות חיזוק הצביון היהודי בעיר: "לולא הגרעינים התורניים, אני לא יודע לאן העיר היתה מגיעה. משימתנו העיקרית היא לגרום לכך שהצביון היהודי יישמר ואף יתעצם". בנוסף, הרשימה רוצה לסייע ולעזור ככל הניתן למוסדות התורניים הקיימים בעיר, "חייבים גם פה חיזוק משמעותי. זה ממש נצרך".

"סך הכל, הרעיון הוא לאחד את תושבי העיר ולהגיד להם- יש לכם בית, יש לכם למי להצביע", אומר טובול, "החבורה שהתגבשה היא חבורה של אנשים שבאו לעבוד למען התושבים, וזה הכי חשוב".

נחי אייל מנכ"ל האיחוד הלאומי-תקומה-הבית היהודי, אומר כי "בנצרת עילית קיימים כוחות אדירים שיכולים לבוא לידי ביטוי בעשייה בעיר שתשפיע על כלל התושבים. נדב לדעתי יכול להוביל את הנבחרת הזאת קדימה ולהגיע להישגים משמעותיים בעיר, שחייבת חיזוק בפן היהודי והתורני של העיר".