נער נעצר לאחר שקרא ברחובות ירושלים מוחמד חזיר

משטרת ירושלים עצרה נער שתועד קורא ברחובות העיר העתיקה, מוחמד חזיר. בן גביר:לא ברור האם משטרת ירושלים אינה מבינה או לא רוצה להבין את החלטות בית המשפט

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 27/07/15 11:25 יא באב התשעה

בעקבות סרטון שהגיע למשטרה ואף הוצג אמש בכלי התקשורת, בו נראה צעיר יהודי קורא קריאות ׳מוחמד חזיר׳ בעיר העתיקה, עצרו הבוקר (ב') שוטרי מרחב דוד את הצעיר עם הגיעו לכותל המערבי והוא מועבר כעת לחקירה במרחב דוד.

משטרת ירושלים מדגישה ומבהירה כי תגלה אפס סבלנות כלפי כל ניסיון להפר את שלום הציבור ותפעל בנחישות למצות את מלוא הדין עם כל מי שינסה לעשות כן, מכל צד שהוא וללא משוא פנים.

זוהי כבר הפעם השנייה בימים האחרונים שמשטרת ירושלים אוכפת את החוק המדובר כלפי יהודים, לאחר שבשבוע שעבר נעצרה תושבת בנימין, אביה מוריס, בביתה לאחר שביקרה בהר הבית ובמהלך עימות עם נשות הוואקף שהציקו לה היא קראה לעברם 'מוחמד חזיר'. המשטרה שעצרה אותה ביום שישי בבוקר רצתה להאריך את מעצרה, אך השופטת סירבה לבקשת המשטרה והביעה תמיהה וכעס על הרצון להותיר את מוריס במעצר במהלך השבת.

עו"ד איתמר בן גביר המייצג את הנער שנעצר הבוקר אומר כי: לא ברור האם משטרת ירושלים אינה מבינה או לא רוצה להבין את החלטות בית המשפט. במקום לעצור את המתפרעים הערבים שעושים פרובוקציות וקוראים קריאות הסתה נגד יהודים בהר הבית כל העת היא בוחרת לעצור דווקא את צד המותקף.