נמצאה גופתו של אמיר אוחנה באגם באומן

גופתו של אמיר אוחנה נמשתה במהלך השבת מתוך אגם באומן. בימים האחרונים נערכו חיפושים נרחבים אחריו בסיוע צוללנים

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 19/09/15 19:59 ו בתשרי התשעו

נמצאה גופתו של אמיר אוחנה באגם באומן
שלומי עליש, סוכנות הידיעות חדשות 24, צילום: שלומי עליש, סוכנות הידיעות חדשות 24

במהלך השבת נמשתה גופה מאגם התשליך בעיר אומן שבאוקראינה, והערב (מוצאי שבת) מתברר כי מדובר בגופתו של אמיר אוחנה, שנעדר מאז היום השני של ראש השנה.

בימים האחרונים נערכו חיפושים נרחבים אחר אוחנה, שנעדר מאז היום השני של ראש השנה בעיר אומן, במהלך שהותו בסמוך לציון רבי נחמן מברסלב. אוחנה נראה לאחרונה בשביל שבין בית הקברות היהודי לבין אגם התשליך, כשעל כתפו מגבת, ומאז נעלמו עקבותיו.

משרד החוץ הצטרף למאמצים של כוחות ההצלה העצמאיים והמשטרה המקומית, בניסיון לאתר את אוחנה. הכוחות הישראלים, שכללו צוות דיפלומטים ישראלי, שתוגבר לקראת אירועי ראש השנה באומן, וכן 15 שוטרים של משטרת ישראל, השתתפו בסריקות. בנוסף, הופעלה יחידת צוללנים שסרקה את אגם התשליך הסמוך, וכן נסרקו השדות הסמוכים לאגם.

(צילום: סוכנות הידיעות חדשות 24)

ביום שישי פרסמה רעייתו של אוחנה, מיטל, סרטון, בו ביקשה סיוע בחיפושים אחר בעלה. "אני מתחננת בכל לשון של בקשה, אני מיטל אוחנה - אישתו של אמיר, הוא לא חזר הביתה, אף אחד לא מוצא אותו. הבנות שלי כל היום בוכות ומחפשות אותו, אני מבקשת ממי שיכול לעזור לי - שיעזור. בבקשה, אני מתחננת, תעזרו לי".

בדבריה פנתה לראש הממשלה וביקשה ממנו "תנסה לעזור, אני מרגישה שהכל תקוע ושוכחים מאיתנו לאט לאט. הוא יכול להיות פצוע באיזה מקום, הוא הבעל שלי, הוא החיים שלי, אני לא יכולה בלעדיו דקה".

לפני מספר שעות נמצאה גופתו של אוחנה באגם התשליך בו התרכזו החיפושים, והערב אושר כי מדובר באוחנה. במשרד החוץ פועלים להבאתו לקבורה בישראל.