נוער הבית היהודי יפגין נגד משפט שדה לחייל שירה במחבל

בעקבות תקרית הירי בחברון ייצא "מטה הנוער של הבית היהודי" להפגין נגד הגינויים לחייל עוד בטרם התחקיר הצבאי. "זו לא תמיכה במעשה. אלא נגד השיימינג"

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 27/03/16 12:01 יז באדר ב'

בעקבות תקרית הירי בחברון ייצא "מטה הנוער של הבית היהודי" להפגין נגד משפט השדה שערכו לחייל עוד בטרם התחקיר הצבאי, מחר במוקדים שונים ברחבי הארץ.

יאיר בוכניק, יו"ר מטה הנוער של הבית היהודי, אמר ל'כיפה' כי ההפגנה היא לא תמיכה במעשה של החייל, אלא נגד השמיינינג שהוא עובר ברשת וברשתות החברתיות "כל אתרי החדשות הספיקו כבר לקרוא לו עבריין ורוצח. ועל זה אנחנו יוצאים להפגין, זה לא נראה לנו הגיוני, אין להם בכלל את הזכות להיות בבית המשפט ולחרוץ את דינו ברשת".

בוכניק הוסיף כי הוא מקווה שבני נוער רבים מתנועות אחרות יצטרפו להפגנה גם כן "אנחנו מאמינים שלכל הנוער אכפת מכבוד ההדדי, אתה לא יכול לשפוט בן אדם מבלי שאתה יודע את כל הפרטים. אני מקווה שבני נוער רבים יצטרפו, זו יוזמה שרצה בכל מיני קבוצות פייסבוק וקבוצות ווטסאפ".

במטה הנוער מוסיפים ואומרים: " אנו קוראים לציבור הרחב ובפרט לנוער לצאת ולהפגין על הרצח אופי והשיימינג שנעשה לחייל. לא ניתן יד למשפט השדה שגורמי השמאל עושים בו כרגע ובכל חיילי צה"ל בכלל. חיילי צה"ל חייבים לדעת כי במלחמתם הבלתי מתפשרת כנגד המחבלים הרצחניים, עם ישראל עומד מאחוריהם ולא יאפשר להפקירם לגורמי שמאל קיצונים".

ההפגנות יתקיימו מחר, יום שני, בשעה 16:00 אחה"צ בצמתים ברחבי הארץ: צומת הקניון בלוד, מרכז העיר קריית אתא, מרכז חורב- חיפה, צומת גיתי, צומת נחשון, צומת שמשון, מול בית ראש הממשלה, מול משכן הכנסת-ירושלים וצומת גבעת אסף.