נוער גוש קטיף קיימו טורניר לזכר היישובים החרבים

לזכר יישובי גוש קטיף, ועל רקע אזעקות וירי רקטות שביטלו את חלק מהאימונים, קיימו נוער ומבוגרי גוש קטיף טורניר כדורסל שהחל כמסורת עוד כשהיישובים היו קיימים

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/08/14 14:42 יא באב התשעד

נוער גוש קטיף קיימו טורניר לזכר היישובים החרבים
ועד מתיישבי גוש קטיף, צילום: ועד מתיישבי גוש קטיף

אתמול (ד') יום השנה לציון תחילת הגירוש מגוש קטיף וצפון השומרון, התקיים גמר טורניר יוליס לישובי גוש קטיף במתנ"ס אפרת.

חלק מהאימונים בוטלו בגלל האזעקות וחלק מהבוגרים לא יכלו להגיע לשחק בגלל שקיבלו צווי שמונה, ואפילו האולם בו היה אמור להיערך הטורניר באשקלון בוטל בגלל איסור התקהלות, אך למרות הקשיים החליטו בוועד מתיישבי גוש קטיף לא לותר ולקיים את האירוע כרגיל.

צפו:

[embed]http://upload-community.kipa.co.il/magazine/8720146859.mp4[/embed]

"שום דבר לא יעצור את טורניר הכדורסל של ישובי גוש קטיף, גם לא הטילים מעזה", אומר שלמה יוליס, אביו של איתי יוליס שעל שמו נקרא הטורניר. האירוע מתקיים בצל הלחימה בדרום. "האירוע היה אמור להיערך באשקלון אך בגלל הנחיות פיקוד העורף נאלצנו להעביר אותו ברגע האחרון." מספרת חמוטל שפירא מועד מתיישבי גוש קטיף. "עודד רביבי, ראש מועצת אפרת, נרתם לסייע לנו ותרם את אולם המתנ"ס לטובת הטורניר".

"האירוע האחרון שהיה על אדמת גוש קטיף היה גמר הטורניר אשר התקיים לפני תשע שנים בדיוק, יום לפני תחילת הגירוש" מספרת שפירא. "מאז שאנשי הגוש עברו להתגורר בישובים שונים, הם נפגשים כל שנה בטורניר ע"ש איתי יוליס. מאבני איתן בגולן עד חולות חלוצה במערב הנגב מגיעים אנשי גוש קטיף לשעבר להשתתף ולעודד בטורניר כל קיץ, בי' באב".