נוסעים לאומן? וודאו שהכרטיס שלכם אמיתי

חברת "אומן- אייר" מכרה כרטיסים ל-16 טיסות שלא קיבלה אליהן אישורים, חברות התעופה המופיעות ברשימות החברה כלל לא מגיעות לארץ

חדשות כיפה אביטל טרקיאלטאוב 26/09/16 08:23 כג באלול התשעו

נוסעים לאומן? וודאו שהכרטיס שלכם אמיתי
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לידיעה. Yaakov Naumi, פלאש 90, צילום: אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לידיעה. Yaakov Naumi, פלאש 90

חברת "אומן- אייר, גמ"ח טיסות לאומן" מכרה כרטיסי טיסה לאוקראינה על אף שלא קיבלה אישורים לטיסות, חברות התעופה שהיו אמורות להפעיל את הטיסות, על פי נתונים שנמסרו מ"אומן אייר", כלל לא פועלות בישראל. אמש מסרה החברה התנצלות והודעה על ביטול הטיסות והחזר הכרטיסים ללקוחות ללא דמי ביטול. כך פורסם ב-ynet.

רשימה שהעבירה החברה לאחד הלקוחות כללה 16 טיסות שהחברה מוציאה, למרבה הפלא כולן טיסות של חברות הפועלות ביוון והודו וכלל לא מגיעות לישראל. בנוסף, מועדי הטיסות היו בשעות בהן יש עוצר טיסות בנתב"ג. הטיסות שפרסמה "אומן אייר" היו אמורות להתחיל לצאת כבר ביום חמישי הקרוב ורוכשי הכרטיסים עומדים בחוסר וודאות בנוגע לנסיעתם.

"אנו מקווים בעזרת השם יתברך, שיהיו לנו את הטיסות והאישורים ביום הקרוב", נאמר בהודעה קולית שקיבלו כל הלקוחות שפנו אל החברה על מנת להתלונן. "עם כל זאת, אנחנו לא רוצים שאנשים יהיו בלחץ ולא רוצים שחס ושלום אנשים יתקעו, ועל כן כל המעוניינים לבוא ולבטל את הזמנת הכרטיסים יכולים לבוא ולקבל את כספם בחזרה ללא דמי ביטול כלל.

"יחד עם זאת, אנו במשא ומתן עם סוכנים אחרים שרוצים שנעביר אליהם את הנוסעים. הסוכן שייתן לנו את המחיר הטוב ביותר, הקרוב ביותר ל-590 דולר, אליו נעביר את הרשומים אצלנו. כל טוב והרבה הצלחה, מאחלים ברכת חג שמח לכולם".