מתמודד שלישי מול בנט: יהודה כהן הודיע כי יתמודד על ראשות המפלגה

יהודה כהן, שהתמודד גם בפעם שעברה מול בנט, הודיע כי יתמודד בשנית. ל'כיפה' הוא אומר: "חייבים לשבור את ההגה לכיוון של מדינה יהודית"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 07/12/14 15:24 טו בכסלו התשעה

מתמודד שלישי מול בנט: יהודה כהן הודיע כי יתמודד על ראשות המפלגה
יהודה כהן, צילום: יהודה כהן

מתמודד שלישי בקרב על ראשות המפלגה. לאחר הרב שמעון אור, מצטרף השבוע יהודה כהן למרוץ, וינסה לכבוש את ראשות המפלגה מידי בנט.

כהן, התמודד גם בפריימריז הקודמים מול נפתלי בנט ומול זבולון אורלב, אך נכשל בנסיונו. בעבר למד בישיבת מרכז הרב, בישיבת הר עציון וכיום הוא עוסק כביולוג בישיבה תיכונית בירושלים. הפעם, הוא אומר ל'כיפה', הוא יצליח במלחמה. “הדברים שאני רוצה לעשותם חייבים להיעשות. צריך להסתכל מה קורה סביבנו במדינה, ועם כל הסמפטיה לאנשים שמנהלים את הדברים, יש נושאים שלא מתנהלים נכון".

"חייבים לשבור את ההגה לכיוון מדינה יהודית. אנחנו קרובים לאבד את המדינה היהודית וצריך לעצור את זה. יש לנו בעיות של בטחון, של כלכלה, ושל נושאים נוספים, ולי יש פתרון עבורם. זה לא דבר מושלם כמובן אבל אני יכול בהחלט לפתור חלק מהבעיות הניצבות על פתחנו”.

בתשובה לשאלה מדוע הוא מתמודד לאחר שנכשל בפעם שעברה, הוא עונה כי לטעמו הדברים הדרושים שינוי עדיין לא תוקנו והוא חייב להיות האדם הנכון בזמן הנכון. “כשאנשים יראו את הנושאים בהם אעסוק הם יבינו מדוע אני מתמודד ואני מאמין שיש לי סיכוי מול בנט".

"אני לא בא נגד מישהו אחר. ירצו יקחו, לא ירצו לא יקחו", הוא מוסיף. “אני מעדיף לדבר לגופם של דברים. אין לי חשש להתמודד מול מישהו, אבל אני מעדיף שכל אחד ידבר על עצמו ולא על אחרים. יש דברים במדינה שלא מבוצעים ושאפשר לבצעם בצורה מאוד פשוטה. בפעם הקודמת לא היה לי סיכוי להעביר את המסר, אבל הפעם תהיה לי אופציה יותר גדולה ואני מאמין שהמסר יעבור ויקלט".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן