מתמודד מרכז הבית היהודי דורש ספירה ידנית של הקולות

במכתב אותו שלח אייל בר לב ליו"ר וועדת הבחירות, הוא דורש ספירה מחודשת וידנית של קולות חברי המרכז. "בטרם פנייה לערכאות משפטיות"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 19/01/15 13:24 כח בטבת התשעה

מתמודד מרכז הבית היהודי דורש ספירה ידנית של הקולות
ChameleonsEye / Shutterstock.com, צילום: ChameleonsEye / Shutterstock.com

אייל בר לב, שהתמודד מול ניר אורבך והפסיד בקרב על המקום ה-12, השמור לחבר מרכז, דורש לספור מחדש את הקולות, זאת על מנת לבדוק חשדות לטענתם לזיופים.

במכתב אותו שלח בר לב ליו"ר וועדת הבחירות שי נתן הוא קובל על כך שיותר ממחצית מחברי המרכז הצביעו לאורבך, וכי הדבר מוכיח חשד לזיופים 'בשל תחושת בטן לא נעימה'.

"בבחירות אלו,בהתאם לנתונים שפורסמו על ידך,הצביעו כ:1,100 חברי מרכז,וכ500 מתוכם הצביעו למועמדו של מר נפתלי בנט,מר ניר אורבך", כותב בר לב. "בטרם פנייה לערכאות משפטיות,ובגין תחושת בטן לא נעימה,נבקשך לאפשר בנוכחותך ספירה ידנית של פתקי ההצבעה”.

"ככל שיתברר,כפי שנראה לנו,כי אין כל התאמה בין פתקי ההצבעה בפועל,לתוצאות הרשמיות שפרסמת,נבקש בדיה שמית,אחד לאחד,בהתאם למקומות בהם הצביעו חברי המרכז", הוא מאשים ודורש התייחסות מצד נתן "כדי שהסאגה הקודמת,בה בסופו של דבר נאלצנו לפנות לבית המשפט,לא תחזור על עצמה,נבקש התייחסותך לדרישתנו,בהקדם האפשרי". לדבריו, הדד ליין להתייחסותו של נתן היא עד מחר (ג').

"ככל שבקשתנו תסורב,או לא תיענה,נאלץ לפנות לבית הדין העליון של התנועה,ומשם לבית המשפט המחוזי בלוד, כשבתו כבית המשפט לעניינים מנהליים".

"להסרת כל ספק,והואיל וידוע לנו כי גל הפרסומים האחרונים פוגע בביתנו ככלל, ובנפתלי בנט בפרט, נשמח אם הפעם, ולשם שינוי, תהא חכם דייך, לשתף עימנו פעולה באופן אמיתי, ותחשוף בפנינו, ובאמצעותנו, את ההצבעה האמיתית ,כפי שהייתה בפועל", רומז בסוף המכתב בר לב בבירור כי לדעתו היו זיופים בהצבעות.