משטרת ישראל: יהודה גליק לא הגיש תלונה בנוגע לאיומים על חייו

בעקבות פרסום הקלטת השיחה בין יהודה גליק לבכיר במשטרה בנוגע לאיומים על חייו, הגיבה המשטרה: "אף אחת מהתלונות שהגיש גליק לא התייחסה לאיומים על חייו

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 03/11/14 18:34 י בחשון התשעה

משטרת ישראל: יהודה גליק לא הגיש תלונה בנוגע לאיומים על חייו
Attila JANDI / Shutterstock.com, צילום: Attila JANDI / Shutterstock.com

הבוקר (ב') פורסמה הקלטה של שיחה בין מפקד מרחב דוד במשטרת ירושלים ליהודה גליק, בו מודה הבכיר כי ישנם איומים על חייו של גליק, הערב, מגיבים במשטרה ואומרים, "בבדיקה שבוצעה במשטרת מחוז ירושלים אותרו 16 תלונות שהגיש יהודה גליק בין השנים 1995-2014 בגין עבירות שונות. אף לא אחת מהתלונות התייחסה לאיומים על חייו.

על פי המשטרה, עולה מהבדיקה כי "במהלך יוני 2014 הובאה לידיעתו של מר גליק התבטאות שנשמעה בשטח הר הבית, אודות כוונה להתנכל לו במהלך ביקוריו בשטח ההר. יחד עם זאת הובהר לו כי המשטרה תמשיך ללוותו בביקוריו בהר הבית ואף עצרה חשודים שניסו להתנכל לו במהלכם, ולכך התייחס מפקד מרחב דוד בשיחתו עם מר גליק שהוקלטה ופורסמה בתקשורת".

מפכ"ל משטרת ישראל יוחנן דנינו הגיב אתמול (א') בוועדת הפנים לניסיון ההתנקשות ביהודה גליק ואמר כי "האירוע ביום חמישי האחרון של ניסיון הרצח של יהודה גליק היה בעיניי חציית כל הקווים בהקשר של המרקם העדין והרגיש סביב סוגיות הר הבית. מעשה הטרור הנפשע הזה חייב אותנו להבהיר באופן שאינו משתמע לשתי פנים שלא נהיה מוכנים לספוג אירועים שכאלה. בהזדמנות זו אני שולח לו החלמה מהירה ומלאה".