משה סוויל משיק את הקמפיין בהבטחה: 5000 יחידות דיור בגוש עציון

ממלא מקומו של ראש מועצת גוש עציון, משה סוויל שנכנס לתפקיד לאחר התפטרותו של דוידי פרל, השיק אמש את קמפיין הבחירות שלו בהתחייבות לאלפי יחידות דיור: "לא במקרה שרי ממשלת ישראל מגיעים לחוגי הבית ולמפגשי הקמפיין שלנו ומשגרים הודעות תמיכה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/01/17 17:51 י בטבת התשעז

משה סוויל משיק את הקמפיין בהבטחה: 5000 יחידות דיור בגוש עציון
marabu.pr, צילום: marabu.pr

למעלה מ-200 תושבי גוש עציון הגיעו אמש (מוצ"ש) להשתתף באירוע פתיחת קמפיין הבחירות של מ"מ ראש מועצת גוש עציון והמועמד לראשות המועצה בבחירות משה סוויל.

הערב התקיים במעמד הרב ישראל רוזן, הרבנית רותי וולפיש , מרק צל- יו"ר המפלגה הרפובליקנית בישראל, נדיה מטר ויהודית קצובר, חברי מליאת המועצה ויו"ר ועדים . תושבים רבים מכל קצוות גוש עציון הגיעו במיוחד להביע תמיכה בסוויל ולקחת חלק במאמץ לבחירתו.

הקמפיין שהושק אמש תחת הסיסמא "בונים עתיד בגוש עציון" מסכם את חמש השנים הראשונות של סוויל ופעילותו האינטנסיבית לרווחת תושבי גוש עציון, מהשקעה בחינוך דרך שיפור השירות לתושב, פיתוח תשתיות וסיוע לעסקים.

הרבנית רותי ולפיש מתקוע: "מהרגע הראשון שאני מכירה את משה בגוש עציון הוא רץ , מקדם פרוייקטים תקועים, דלתו תמיד פתוחה עם אוזן קשובה לצרכים הבוערים והיום יומיים בחיי הגוש. המראה צעיר מסתיר את הבגרות והאכפתיות שסוויל מגלם בתוכו".

גולן ברק: "החשיבה היצירתית של משה מביאה ותביא אותו רחוק. בחמש השנים האחרונות רואים בגוש עציון את תביעות האצבע של משה בכל תחום בבנייה ובחינוך, בתחבורה ובתשתיות, במסחר ובתעשייה. משה יודע את העבודה".

משה סוויל מ"מ ראש המועצה: "מבחינתי הכנס הערב הוא הנחת יסודות לבנייה של אלפי לבנים נוספות ל-5000 יחידות דיור נוספות בגוש עציון. אנחנו כאן בערב הזה כדי לבנות את היכולת שלנו לבנות. הערב אנו מאחדים כוחות, מביטים קדימה ובונים יחד את עתיד גוש עציון. כדי להכפיל את מספר התושבים בגוש עציון צריך לבנות חמשת אלפים יחידות דיור חדשות. חמשת אלפים יחידות לעשרים וחמישה אלף תושבים. חמשת אלפים יחידות שכבר נמצאים בשלבי תכנון. וזה לא קורה סתם. לא במקרה שרי ממשלת ישראל מגיעים לחוגי הבית ולמפגשי הקמפיין שלנו ומשגרים הודעות תמיכה. בזכות הקשר ההדוק עם הממשלה השגנו בשנתיים האחרונות מאה מיליון שקל שנועדו לפתח בגוש עציון את תחום התשתיות! בזכות הקשר עם שרי הממשלה נצליח לקדם בניית חמשת אלפים יחידות דיור. יחד עם שרי הממשלה נדאג לקידום חוק סיפוח גוש עציון שיביא לריבונות מלאה וישים את תושבי גוש עציון שווי זכויות כמו כל אזרח במדינת ישראל".