מצטרף חדש למירוץ לראשות מועצת גוש עציון

משה ברניקר מהיישוב תקוע, הוא המועמד הרביעי שיתמודד על תפקיד ראשות מועצת גוש עציון. סגנו יהיה אודי ימיני מאלעזר: "גוש עציון בנקודת זמן קריטית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/01/17 11:55 ז בטבת התשעז

מצטרף חדש למירוץ לראשות מועצת גוש עציון
דוברות, צילום: דוברות

היום (ה') הכריז משה ברניקר כי יתמודד על תפקיד ראש המועצה האזורית גוש עציון בבחירות שייתקמו ב14 בפברואר.

ברניקר (42) תושב תקוע, נשוי ואב לשישה, מכהן בשנים האחרונות בתפקיד יו"ר הועד המקומי בישוב תקוע, שימש כמנכ"ל הקרן לפיתוח אפרת, ניהל את גיוס המשאבים של הישוב נווה ועסק רבות במגוון תפקידים במגזר העסקי.

על תפקיד סגן הראש המועצה יתמודד מטעם ברניקר אודי ימיני (46) תושב אלעזר, נשוי ואב לארבעה, יוצא מערכת הביטחון וכיום יועץ לחברת מוריה בפרויקטים של תשתיות, בנוסף, מכהן כחבר מליאת המועצה, כיו"ר ועדת ביקורת של המועצה, חבר ועדת הביטחון של המועצה ובימים אלו כותב את עבודת הדוקטורקט שלו.

עד לשלב זה, ברינקר הוא המועמד הרביעי שניגש למרוץ לאחר התפטרותו של ראש המועצה הקודם, דוידי פרל שפרש. יחד איתו מתמודדים: ממלא מקום ראש המועצה ומי שמכהן היום כראש המועצה עד לבחירות, משה סוויל, יצחק גרינוולד, ושלמה נאמן.

משה ברניקר , אשר יתמודד תחת הסלוגן "ברניקר. השינוי בדרך", ציין כי "גוש עציון נמצא כרגע בנקודת זמן קריטית שתכריע ותעצב את עתידה הן בטווח הקרוב והן בטווח הרחוק. לנוכח האתגרים השונים של גוש עציון החלטתי להתמודד לראשות המועצה יחד עם אודי ימני שישמש כסגני ויחד נצעיד את הגוש בבטחה ובמקצועיות לעבר הישגים רבים ומשמעותיים. בגוש עציון יש צורך במבט רוחבי עתידי בתחומים רבים כגון בבנייה ופיתוח, בחינוך, ביטחון, התנהלות כלכלית של המועצה, מתן שירותים לתושב, תחבורה ועוד ולשם כך אני מבקש את אמון הבוחר."

אודי ימיני מסר "כמי שפעל במשך שנים במערכת הביטחון, אני מכיר מקרוב את האיום הביטחוני, ההתיישבותי והאסטרטגי על גוש עציון שזקוק להנהגה חדשה שבאה להפשיל שרוולים ולפתור בעיות, לפתח את הבנייה ולהחזיר את הגוש למסלול הראוי לו".