מסתמן: גלי ישראל יחלו לשדר ולערוך מהדורות חדשות עצמאיות

פרסום ראשון: שנה וחצי לאחר שסגר רדיו גלי ישראל את מחלקת החדשות, והסתפק במבזקי החדשות של ynet, ברדיו מתכוניים להקים מחדש את מחלקת האקטואליה ולשדר מהדורות חדשות עצמאיות מידי שעה

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 01/12/14 14:29 ט בכסלו התשעה

מסתמן: גלי ישראל יחלו לשדר ולערוך מהדורות חדשות עצמאיות
יחצ, צילום: יחצ

שנה וחצי לאחר שהוחלט ברדיו 'גלי ישראל' לסגור את מחלקת האקטואליה, הוחלט ברדיו הדתי לאומי לשקול מחדש את פתיחתה של המחלקה במתכונת מצומצמת. במאי 2013 הודיעה הנהלת רדיו 'גלי ישראל',בשל קיצוצים ברדיו, על פיטוריהם של רוב עובדי מחלקת החדשות בניהם כתבים מפיקים ועורכי תוכניות האקטואליה. כתחליף לעובדים הסתפקו ברדיו בשידור מהדורת החדשות של Ynet המשודרת בתחנות אזוריות רבות.

היום (ב') נודע ל'כיפה' כי בתחנה החליטו לחשוב מחדש על המלך ולשקול את הקמתה מחדש של מחלקת האקטואליה במתכונת מצומצמת יותר, זאת במטרה לשדר מהתחנה את מבזקי החדשות מידי שעה. הפרטים אודות המהלך צפויים להיסגר בימים הקרובים, וככל הנראה יחלו שידורי מהדורת החדשות בתחילת השנה האזרחית הקרובה.

ב'גלי ישראל' נערכים שינויים מבניים בחודשים האחרונים, כשבמקום תכנית האקטואליה של אלעד קינסט מ-7:00 עד 8:00 בבוקר משודרת תכניתו של שרון גל בסינדיקציה מרדיו 102fm. ניתן להעריך כי ההחלטה על הקמת מערכת האקטואליה מחדש, לאחר שנסגרה בשל עלות גבוהה, נובעת משיעור החשיפה הגבוה יחסית אליו זוכה התחנה. בסקר TGI האחרון קיבלה תחנת הרדיו שיעור חשיפה של 2%.

מרדיו גלי ישראל לא נמסרה תגובה