מנכ"ל ועד מתיישבי שומרון: תגובת דני דיין ממניעי נקמה אישית נגד בנט

שגיא קייזלר תוקף בחריפות את דני דיין על קריאתו לבנט להתנצל: "מדובר בירי בתוך הנגמ"ש. דיין פועל ממניעים של נקמנות אישית וכתוצאה מכך פוגע באופן אנוש במאבק נגד נסיגה"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 29/01/14 19:00 כח בשבט התשעד

מנכ"ל ועד מתיישבי שומרון: תגובת דני דיין ממניעי נקמה אישית נגד בנט
צעדה ביהודה ושומרון, צילום: צעדה ביהודה ושומרון

התבטאותו של דני דיין היום (ד') מעוררת הדים בקרב ראשי ארגונים ביהודה ושומרון. שגיא קייזלר, מנכ"ל ועד מתיישבי שומרון מגיב בחריפות על קריאתו של יו"ר מועצת יש"ע לשעבר להתנצל. "ההתבטאות החריפה של דני דיין, שר החוץ של מועצת יש"ע, כנגד יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט הוא ירי בתוך הנגמ"ש", אומר קייזלר ומאשים את דיין כי פועל ממניעים לא טהורים.

"דני דיין פועל ממניעים אישיים של נקמנות אישית כנגד בנט וכתוצאה מכך פוגע פגיעה אנושה במאבק כנגד נסיגה כלשהי בשטחי יהודה ושומרון", הוא תוקף. "דיין צריך להחליט אם הוא נציגה של ההתיישבות. אם כן עליו להניח בצד משקעים אישיים ולתמוך בבנט כשזה פעול למען ההתיישבות".

כזכור, מוקדם יותר היום (ד') פרסם דני דיין, יו"ר מועצת יש"ע לשעבר, חבר ליכוד מוצהר ומתומכיו הגדולים של ראש הממשלה בנימין נתניהו, קריאה לשר הכלכלה נפתלי בנט להתנצל בפני נתניהו. לדבריו הוא תוקף במקום הלא נכון וזוהי הדרך הנכונה לשמור על יהודה ושומרון.

"אני קורא גם למועצת יש"ע, שדיין הוא אחד מבכיריה, לנזוף בו על קריאתו של בנט להתנצל בפני נתניהו", קורא קייזלר במה שנראה כמשבר פנימי חמור בתוך הנהגת המתנחלים ביהודה ושומרון