מנהל קמפיין משרד החינוך - חברו הטוב של השר בנט

למעלה ממליון שקלים הושקעו בקמפיין משרד החינוך לעידוד לימודי המתמטיקה. משרד החינוך: "לפ"מ בחרו את אנשי המקצוע הטובים ביותר להצלחת הקמפיין"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/09/15 22:18 יז באלול התשעה

מנהל קמפיין משרד החינוך - חברו הטוב של השר בנט
יחצ, צילום: יחצ

למעלה ממליון שקלים הושקעו בקמפיין משרד החינוך לעידוד לימודי המתמטיקה. להובלת מסע הפרסום נבחר משה קלוגהאפט, חברו הטוב של שר החינוך ומי שהוביל את בחירתו לראשות הבית היהודי. משרד החינוך: "לפ"מ בחרו את אנשי המקצוע הטובים ביותר להצלחת הקמפיין"

הערב פורסם בערוץ 10 כי מאחורי קמפיין משרד החינוך לעידוד לימודי המתמטיקה עומד לא אחר מאשר משה קלוגהאפט, חברו הטוב של נפתלי בנט מי שהוביל אותו לראשות המפלגה, ומי שליווה את המפלגה בשתי מערכות הבחירות האחרונות.

על פי הפרסום קלוגהאפט נבחר בהליך חוקי, וזכה להוביל את הקמפיין לאחר שנבחר בישיבה משותפת לשר וללשכת הפרסום הממשלתית. בסיום הדיון נקבע שקלוגהאפט מצא חן בעיני הלקוח, שהוא השר בנט ומשרד החינוך. כאמור, הליך ההתקשרות עם קלוגהאפט נעשה באופן חוקי אך עם זאת קיים חשש כבד לניגוד עניינים.

קלוגהאפט מסר בתגובה: "אני שוקל לגבות שקל על כל תחקיר של ערוץ 10 בנוגע אליי ואז לא אצטרך לעבוד יותר בשום קמפיין".

ממשרד החינוך נמסר: "השר בנט עשה במאה ימים האחרונים בחינוך מהלכים שלא נעשו כאן ב-30 שנה. הקמפיין המוצלח ללימודי המתמטיקה הביא תוך יומיים למאות פניות של היי-טקיסטים להשתלבות בפרויקט, כמות שקודם לכן לא השגנו בשנה שלמה. משה קלוגהאפט הוא אסטרטג ותיק ומעורך, ספק מורשה של לפ"מ, שדורג כמוביל בישראל בתחומו על ידי המגזין העולמי פורבס כבר לפני שבע שנים על פועלו. לפ"מ בחרו את אנשי המקצוע הטובים ביותר להצלחת הקמפיין, והצלחת המהלך כבר מוכיחה את עצמה לטובת כל ילדי ישראל".