מנהל התוכניות והחדשות של רדיו "קול חי" התפטר במפתיע

מכה ל"קול חי": ינקי פלאי, מספר 2 בתחנת הרדיו החרדית, החליט להתפטר במפתיע מתפקידו, זאת על רקע חילוקי דעות עם מנהלי התחנה והוועדה הרוחנית שלה

חדשות כיפה אורי פולק 24/02/12 12:08 א באדר התשעב

מנהל התוכניות והחדשות של רדיו "קול חי" התפטר במפתיע

ינקי פלאי, מנהל התוכניות ומחלקת החדשות בתחנת הרדיו החרדית "קול חי", התפטר במפתיע מתפקידו. פלאי, שנכנס לתפקידו לפני כשנה וחצי, נחשב לגורם הבכיר ביותר שעוסק בתכנים המשודרים בתחנה. עזיבתו הוגדרה היום על ידי גורם ב"קול חי" כ"רעידת אדמה שעשויה לשנות את פני התחנה".

הנימוק לעזיבתו של פלאי, לשעבר סמנכ"ל השיווק בעיתון "משפחה", איננו ברור. על פי דיווח באתר "בחדרי חרדים", פלאי החליט לסיים את תפקידו לאחר ששידר בטעות דיווח על פטירתו של הרב יוסף שלום אלישיב. "להודעה הזו היה חלק משמעותי בעובדה שפלאי כבר אינו נמנה על צוות התחנה, אך הסיבה האמיתית היא כי ברדיו מחפשים לתפקיד אדם המקורב יותר לגדולי ישראל, זאת לאור חילוקי דעות קשים היו לו עם הוועדה הרוחנית של התחנה", מצוטט גורם בכיר ב"קול חי".

עם זאת, גורמים אחרים טוענים כי ההתפטרות הינה פועל יוצא של חוסר השקעה מצד "קול חי" בכוח האדם הבכיר שלה, כפי שבא לידי ביטוי, בין היתר, גם במשכורות העובדים. "יש בתחנה חוסר השקעה בכוח אדם. אין תשלום ראוי לעובדים, וזה הוביל לגל עזיבה של אנשים רבים", אומרים בתחנה, זאת דווקא על רקע התחרות ההולכת וגוברת של "קול חי" מול תחנת "קול ברמה" ואף "גלי ישראל".

מתחנת הרדיו נמסר בתגובה לכיפה כי "רדיו 'קול חי' מודה ליענקי פלאי על תרומתו הרבה בפיתוח ועיצוב לוח השידורים, ובניהול התוכן ומחלקת החדשות בתקופה מלאת אתגרים מקצועיים לרדיו ולשוק התקשורת בכלל, ומאחל לו הצלחה בהמשך דרכו המקצועית".

פלאי מסר בתגובה כי הוא "מודה לעובדי מחלקת התוכניות והחדשות ולהנהלת הרדיו על התקופה בה הייתי חלק מהמדיה המובילה במגזר החרדי ומאחל הצלחה והמשך שיגשוג".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן