מכינה חדשה תוקם על שם אייל יפרח

תשעה חודשים לאחר חטיפתם ורציחתם של שלושת הנערים, תוקם מכינה קדם צבאית חדשה בשכונת קרית משה ברחובות. אורי אריאל: "המכינה היא צוואה רוחנית של אייל

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 10/03/15 19:26 יט באדר התשעה

מכינה חדשה תוקם על שם אייל יפרח
באדיבות המשפחה, צילום: באדיבות המשפחה

תשעה חודשים אחרי החטיפה והרצח של שלושת הנערים: גיל-עד שער, נפתלי פרנקל ואייל יפרח הי"ד בקיץ האחרון, קיבל שר הבינוי אורי אריאל יחד עם ראש עיריית רחובות רחמים מלול החלטה על הקמת מכינה קדם צבאית בשכונת קרית משה ע"ש אייל יפרח הי"ד. במפגש שקיימו היום (ג') השר אריאל יחד עם ראש העיר, ההורים איריס ואורי יפרח וחבר מועצת העיר מהבית היהודי אמיתי כהן אשר יזם את הקמת המכינה, נחתמה הצהרת ההקמה.

על פי ההסכמה המכינה תהיה חלק מהמרקם בשכונת קרית משה ברחובות כאשר ישולבו בה גם תלמידים מהעדה האתיופית. יש לציין כי השר אריאל מקדם עם ראש העיר כבר מספר שנים פרויקטים לחיזוק שכונת קרית משה בין היתר בסיוע הגרעין התורני בעיר, תנועת אורות ע"ש הרב חנן פורת ז"ל ובשיתוף בנ"ע לצד הקמת כפר סטודנטים בשכונה.

השר אורי אריאל: המכינה היא צוואה רוחנית של ממש של אייל הי"ד שהיה פעיל במסגרת פרויקט של"פ בעיר בת ים. בשנים האחרונות פעלתי רבות בכדי שכונת קרית משה תקבל תנופה חברתית משמעותית והקמת המכינה היא צעד נוסף חשוב לטובת פיתוח השכונה וחיזוקה"