מכה נוספת למוטי זיסר: סיים את תפקידו כמנ"כל ונשיא אלביט הדמיה

שלושה חודשים לאחר שאיבד את השליטה בחברה, מאבד איש העסקים הדתי גם את תפקידיו בחברה, כמנכ"ל ונשיא אלביט הדמיה. החברה מתקשה להתאושש מהפסדי הענק בשנים האחרונות

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 01/04/14 10:08 א בניסן התשעד

מכה נוספת למוטי זיסר: סיים את תפקידו כמנ"כל ונשיא אלביט הדמיה
יחצ, צילום: יחצ

שלושה חודשים לאחר שאיש העסקים הדתי מוטי זיסר איבד את השליטה בחברת אלביט הדמיה, בעקבות הסדר חוב עצום בו נעשתה תספורת של 1.8 מיליארד ש"ח לחובות החברה, מאבד בימים אלו זיסר גם את השליטה באלביט הדמיה, מבחינה ניהולית.

זיסר מסיים בימים אלו את תפקידו כמנכ"ל ונשיא אלביט הדמיה. דירקטוריון החברה מחפש בימים אלו מחליף לתפקידו כמנכ"ל. עם זאת, החברה נמצאת במגעים עם זיסר בנוגע לאפשרות שיתפקד כיועץ לאלביט הדמיה, כך מתפרסם היום (ג') בגלובס.

כזכור, בדצמבר 2013 הוסדר חוב הענק של אלביט הדמיה בתספורת של 1.8מיליארד ש"ח. לפי המתווה שהוסדר יימחק החוב העצום ויומר ב-95% ממניות החברה שיועברו לידי מחזיקי האג"ח ובנק לאומי. בכך נלקחו רוב מניותיו של זיסר והוא איבד את השליטה בחברה. אמש (ב') הודיעה אלביט הדמיה על הכנסות בסך של 490 מיליון ש"ח בשנת 2013 והפסד של 1.5 מיליארד ש"ח.

"אלביט הדמיה יוצאת לדרך חדשה עם השלמת הסדר החוב ומינוי דירקטוריון חדש, אמר רון הדסי, יו"ר אלביט הדמיה. "לחברה נכסים איכותיים ברחבי העולם, לצד חברות איכותיות בפורטפוליו, דבר שיתמוך בפעולות ההשבחה של החברה, לטובת בעלי מניותיה, בעלי החוב, מנהליה ועובדיה".