מחאת הדיור? לא בשבת

תנועת "רעננים" הביעה מחאה על כך שהפגנת ההמונים כחלק ממאבק בדיור נקבעה דווקא לשבת. "ההפגנה מלמדת על הכוונה האמיתית העומדת מאחורי יוזמי המחאה בת"א"

חדשות כיפה אורי פולק 21/07/11 15:46 יט בתמוז התשעא

מחאת הדיור? לא בשבת
Minor Prophet-cc-by, צילום: Minor Prophet-cc-by

הפגנת ההמונים כחלק ממאבק הדיור נקבעה לשבת הקרובה, בשעה 20:30 בערב, בשעה שרוב האוכלוסייה הדתית איננה מסוגלת להשתתף במאבק הציבורי. תנועת "רעננים" המייצגת את צעירי הציונות הדתית, הביעה מחאה נגד המהלך וטענה כי קביעת ההפגנה לשבת מלמדת על הכוונה האמיתית העומדת מאחורי יוזמי המחאה בתל אביב.

ב"רעננים" טוענים כי "הקרן החדשה" עומדת מאחורי המאבק,ולכן "ברור עתה כי מארגני מחאת הדיור בוחרים להשתמש בציבור לקידום אג'נדה מאד מסוימת, כאשר מאבק זה הופך עם הזמן למאבק של קבוצת אליטת שמאל, ולא של כלל הציבור הישראלי".

יוני שטבון, יו"ר תנועת "רעננים", ציין כי "כנראה מישהו בל אביב מנסה להשכיח שהציבור המסורתי והדתי הינו חלק מבעיית הדיור בישראל". לדבריו, "אנו ממשיכים להיות שותפים למאהל המחאה בירושלים השומר עדיין על אופי עממי, בניגוד למאהל בתל אביב. אני פונה לחברי מארגני המאבק בירושלים, להציב אלטרנטיבה להפגנה בתל אביב ולקיים במועד אחר מפגן לקידום הרפורמה בדיור, שישקף את כלל הציבור הישראלי במאבק חשוב זה".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן