מזכ"ל חדש לבנ"ע העולמית: הרב נעם פרל

ראש הישיבה התיכונית בסוסיא נבחר לתפקיד על ידי המזכירות המורחבת של תנועת בני עקיבא העולמית. הוא החל את דרכו בתנועה לפני כ-5 שנים, כששימש כרב וראש מחנה הסיירים באירופה

חדשות כיפה אורי פולק 09/02/12 23:07 טז בשבט התשעב

מזכ"ל חדש לבנ"ע העולמית: הרב נעם פרל
הרב נעם פרל, צילום: הרב נעם פרל

המזכירות המורחבת של תנועת "בני עקיבא" העולמית בחרה ברב נעם פרל, שכיהן עד כה כראש הישיבה התיכונית לחינוך סביבתי בסוסיא, לתפקיד מזכ"ל התנועה. הרב פרל, נשוי ואב לשמונה בעל תואר ראשון בחינוך ותואר שני בתלמוד, יחליף בתפקידו את קודמו, זאב שוורץ, שפרש עוד קודם לתום תקופת כהונתו, זאת בשל הגרעון הכספי של התנועה העולמית.

הרב נעם פרל (42) למד בישיבת ההסדר באור עציון, שירת בחטיבת הצנחנים, הדריך בבית ספר שדה סוסיא ולימד תנ"ך באולפנת "נווה חנה" בגוש עציון ובישיבת ההסדר בעתניאל. בשנת 1999 ייסד את הישיבה התיכונית בסוסיא שבדרום הר חברון, אותה יעזוב עם כניסתו לתפקיד.

את הקשר לפעילות של תנועת בני עקיבא העולמית החל לפני כ-5 שנים, כששימש כרב וראש מחנה הסיירים באירופה.

הרב פרל צפוי להיכנס לתפקיד נוכח המשבר הכלכלי הקשה שפוקד את "בני עקיבא" העולמית בשנים האחרונות. כפי שנחשף לראשונה בכיפה, התנועה נמצאת בגרעון חסר תקדים של עשרות מיליוני שקלים, שהביא לכדי פיטורים של כ-50% מצוות התנועה הפועל בירושלים, בהם אנשי מפתח וגורמים בכירים הנוגעים לפעילות התנועה.