מוטי יוגב: הצבעתי בעד החוק באצבע יד שמאל ובכאב גדול

חבר הכנסת מוטי יוגב הצביע בעד חוק הגיוס למרות שהתנגד אליו משום רצון לשמר אחדות בציבור הציוני דתי. "אין נטל פה ושוויון זו פיקציה. אגיש ערעור על החלטת הסיעה להטיל סנקציות על שטבון"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 12/03/14 12:10 י באדר ב'

מוטי יוגב: הצבעתי בעד החוק באצבע יד שמאל ובכאב גדול

בעוד חבר הכנסת יוני שטבון הצביע נגד החלטת הסיעה ובדעת יחיד נגד חוק הגיוס אשר עבר היום (ד') במליאת הכנסת, הצביע חבר הכנסת מוטי יוגב בלב כבד בעד החוק.

"הצבעתי בעד החוק באצבע יד שמאל ובכאב גדול. החוק שראוי היה שיקרא "הזכות לשרת", שהרי שוויון בנטל אין וגם רוב חבריי לסיעת יש עתיד שירתו בתזמורת, בספורט ובתקשורת. לכן נטל אין פה ושווין זו פיקציה", אמר יוגב לאחר צאתו מהמליאה.

"למרות מאמצי חברתי איילת שקד, להוביל את החוק בהסכמה בשורה התחתונה הוא הובל בחקיקה כפייתית על ידי "אין עתיד" ולצערי גם בשיתוף פעולה של כביכול מי שמייצג את הבית היהודי", הוסיף יוגב. "הצבעתי בעד משום שהייתה הצבעה סיעתית שכפתה משמעת ומתוך אחריות אני מכבד את חבריי לסיעה ואת הרצון לשמר אחדות בציבור הציוני דתי".

"החוק כפי שהתקבל פוגע בעצם תכליתו לגיוסם של החרדים לצה"ל פוגע בערכים נוספים היקרים לנו כבית יהודי ויחייב אותנו שידוד מערכות פנימי וחיצוני עד כדי ערעור השותפות עם מפלגת יש עתיד למען עם ישראל, תורת ישראל, ארץ ישראל וביטחון מדינת ישראל", סיכם חבר הכנסת והוסיף: "אגיש ערעור על החלטת הסיעה להטיל סנקציות על ח"כ יוני שטבון".