מוטי יוגב: בית המשפט העליון הפך עצמו לאויב העם והמדינה

ח"כ מוטי יוגב התבטא פעם נוספת באופן חריף נגד בית המשפט העליון והגדיר אותו "אויב העם והמדינה". האזינו

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 13/08/15 11:16 כח באב התשעה

מוטי יוגב: בית המשפט העליון הפך עצמו לאויב העם והמדינה
פלאש 90, צילום: פלאש 90

ח"כ מוטי יוגב, אשר רק לפני כשבועיים הסתבך בסערה תקשורתית בעקבות התבטאויותיו נגד בית המשפט העליון עושה זאת שוב. בראיון ברדיו גלי ישראל תוקף יוגב את בג"צ במילים קשות כגון "אויב", "מסרס" ופועל כנגד תושבים.

"הנה בית המשפט העליון הפך את עצמו לאויב העם והמדינה" פתח יוגב את דבריו בעקבות פסיקת בג"צ בחוק המסתננים והוסיף "שם הוא הציב את עצמו כאויב העם והמדינה ולא כמגן עליה ולא כמגן על זכויות".

"כאשר בית המשפט העליון מונע ממדינת ישראל את יכולתה להגן על עצמה ממסתננים שלאחר מכן, גם שמענו, על חבירה שלהם לארגוני פשע וחבלה ולא מאפשר למדינת ישראל להגן על עצמה גם בדברים נוספים, מסרס בעצם את יכולותיה, הוא מצרף את עצמו לא למגיני העם, לא למגיני תושבי דרום תל-אביב, לא למגיני המסכנים בעם בשכונה באשדוד או באילת, אלא הוא פועל כנגדם. זאת פעולה למענם של אחרים שאין מצב חוקי להימצאם פה".

"בית המשפט העליון זכאי וחייב לראות את המידתיות שבדברים בחוק, אבל אנחנו מוציאים פה כבר מערכה שלישית בחוק המסתננים וזו הפעם השלישית שבית המשפט העליון מרשה לעצמו להתערב בקביעה של רשות מחוקקת או מבצעת שתפקידה לקיים את ההגנה על תושבי תל-אביב ומונע ומסרס אותה מכך, אני מציע לבית המשפט העליון לבדוק את עצמו".

האזינו:

[embed]http://upload-community.kipa.co.il/magazine/813201526796.mp3[/embed]