מה הציע נתניהו לבנט?

ראש הממשלה הציע ליו"ר "הבית היהודי" להכנס לקואליציה תמורת שלושה או ארבעה תפקידי שרים וביניהם תיק כלכלי בכיר וראשות ועדה גדולה בכנסת. בין התפקידים האפשריים: התמ"ת, התשתיות והתחבורה

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 12/02/13 17:31 ב באדר התשעג

מה הציע נתניהו לבנט?
- The Official White House, צילום: - The Official White House

ראש הממשלה בנימין נתניהו הציע למפלגת ”הבית היהודי“ לחתום על הסכם קואליציוני ולהכנס לממשלה תמורת שלושה או ארבעה תפקידי שרים ובהם תיק כלכלי בכיר וראשות ועדה גדולה בכנסת - כך דווח היום (ג‘) ב“גלובס“. ההצעה הוגשה אתמול במסגרת הפגישה שהתקיימה בין נתניהו לבנט.

על פי הדיווח, לבנט הוצעו מספר תפקידים תיק התמ“ת, התחבורה, הגנת הסביבה והתשתיות. גורם בכיר המעורב במגעים אמר לעיתון כי מלבד תפקיד שר האוצר, בנט יוכל לבחור בכל אחד מארבעת התפקידים הללו. גם ראשות ועדת הכלכלה הוצעה לבית היהודי.

צוותי המו“מ של הליכוד-ביתנו והבית היהודי נועדו היום בצהריים בכפר המכבייה ברמת גן. במהלך הפגישה הציגו אנשי הליכוד את המתווה המשודרג של נתניהו לגיוס החרדים לצה“ל, שמבוסס על מתווה קודם שהציג בנושא השר בוגי יעלון.

הבוקר נפגש ח“כ אורי אריאל, יו“ר צוות המו“מ מטעם ”הבית היהודי“, עם יו“ר ש“ס אלי ישי. השניים נפגשו כדי לתאם עמדות בסוגיית השיוויון בנטל. בפגישה בין השניים עלה ניסיון נוסף לגשר בסוגיית גיוס החרדים, למתווה שיהיה מקובל על המפלגות החרדיות, על ”הבית היהודי“ ועל ”יש עתיד“ של יאיר לפיד.