מאמץ אחרון: מתפללות "איילת השחר" פונות לשרה נתניהו

אחרי שגם נפתלי בנט משך ידיו מהמאבק נגד הריסת בית הכנסת, מתפללות 'איילת השחר' פנו אמש במכתב לגברת נתניהו: "אל תעמדי מנגד!". התאריך האחרון לפינוי הוא יום ראשון.

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 12/11/15 09:56 ל בחשון התשעו

מאמץ אחרון: מתפללות "איילת השחר" פונות לשרה נתניהו
באדיבות המצלם, צילום: באדיבות המצלם

מתפללות בית הכנסת איילת השחר בגבעת זאב פנו אמש (ד') לאשת ראש הממשלה שרה נתניהו בבקשה שתפעל למניעת הרס בית הכנסת. "בימים הקרובים צפויה ממשלת ישראל, אשר בעלך עומד בראשה לבצע מהלך חסר תקדים - הרס בית כנסת", כתבו הנשים לגברת נתניהו.

כותבות המכתב גם דאגו להזכיר לגברת נתניהו את שורשיה הדתיים וכתבו: "שרה, כבת למשפחה אשר המסורת היהודית עמדה תמיד לנגד עיניה, כבתו של אביך שמואל בן ארצי ז"ל, איש אשר קודשי ישראל וספר הספרים - התנ"ך היו מרכז חייו, כיהודייה גאה אשר יודעת מהם שורשיו ומקור חיותו של העם היהודי, אנו קוראות לך - אל תעמדי מנגד!"
"אל תחרישי בעת הזו! פעלי באופן מידי אל מול בעלך שימנע את החרפה! אוי לנו אם זוועה זו תצא לפועל. אוי לנו אם מרכז חיינו יחרב לריק", חתמו הנשים את המכתב.

קודם לכן, הצהיר יו"ר הבית היהודי, שר החינוך נפתלי בנט, כי הוא מתנגד למכתב הרבנים הקורא לסרב פקודה ואף קרא לכבד את הפסיקה ולהקים את בית הכנסת במקום אחר. "‏פסיקת בג״צ בעניין ביהכנ״ס בגבעת זאב - קשה. אולם אני שולל לחלוטין כל קריאה לסירוב פקודה או אלימות; יש לקיים הפסיקה ולהקים ביכנ״ס במקום חדש", צייץ השר בנט בחשבון הטוויטר שלו.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן