מאחדים כוחות

חדשות כיפה יהונתן שיר 31/05/07 00:00 יד בסיון התשסז

תנועות ותמורות במשרדי הפרסום הדתיים. לאחר כשנה של דיונים ומשא ומתן הודיעו הבוקר שניים מהמשרדים הוותיקים בענף הפרסום הדתי על מיזוגם. משרד הפרסום החרדי -"פרסום גל BSD", שהוקם לפני כ-25 שנים, ומשרד הפרסום "אורן פלוס", שהוקם לפני כ-28 שנים. שמו של המשרד הממוזג הינו "גל-אורן BSD".


שרה גל, מנכ"ל משרד הפרסום "גל-אורן BSD", העריכה שהמיזוג בין שני המשרדים יהפוך את המשרד למשרד הפרסום מספר 1 בענף משרדי הפרסום במגזר החרדי-דתי, כאשר הקף תקציבי הפרסום בשנת 2007 אותו היא צופה מתקרב ל-35 מיליון שקלים.

ראשי משרדי הפרסום צופים שכתוצאה מהתמזגות המשרדים יגדל את הקף הפעילות בכ-15% עד 20% לעומת הפעילות השוטפת של שני משרדי הפרסום בנפרד עד כה.


משרד הפרסום "גל BSD" מעסיק כ-30 עובדים ומתמחה בפרסום ותקשורת, בייעוץ שיווקי ואסטרטגי, בקידום מכירות, ביחסי ציבור ובקשרי עיתונות במגזר החרדי-דתי. זהו אחד ממשרדי הפרסום הגדולים במגזר ובמשך שנות פעילותו אחראי לפריצות-דרך שהיוו תפנית בעולם הפרסום והשיווק במגזר החרדי.

משרד הפרסום "אורן פלוס" שהוקם על-ידי מאיר אלימלך ז"ל (מיש), מתמחה בעיקר בפרסום לציבור הדתי-לאומי, ובמשך שנים פיתח את השפה הפרסומית הייחודית לציבור זה, המתאפיין בשיווי משקל בין פתיחות להלכי-הרוח העדכניים בתחום הצריכה ובין דפוסי צריכה קהילתיים ועולם ערכים מסורתי. המשרד מפעיל ארבע מחלקות עיקריות: מחלקת פרסום וייעוץ אסטרטגי, מחלקת הפקות דפוס, מחלקת אירועים וקידום מכירות ומחלקת פרויקטים ורכש - מחלקה העוסקת בארגון חסויות, ברכש, במודעות ובמכירת שטחי פרסום.


בין הלקוחות של משרד הפרסום "גל-אורן BSD" נמנות החברות: תנובה, אגד, אל על, בנק הפועלים, תשלובת ישראכרט, קווי זהב, קופת חולים מאוחדת, AVIS, גונסון & גונסון, חוגלה קימברלי, מירס, מנפאואר בראשית, אקווה פרש, גלידות ריאו, חרדי-דתי "מחסני חשמל", המועצה לישראל יפה, אחים שרבט, תנועת הליכוד העולמי, מפד"ל, מועצת יש"ע, הסתדרות הפועל המזרחי המכון הטכנולוגי חולון HIT , הדר בשרתון סיטי טאוור, ועוד.


המשרד המשותף ינוהל על-ידי מנכ"לים משותפים שרה גל, ואורן אלימלך ולצידם שותף בניהול גם מאיר גל. מאיר גל ואלימלך הינם בני הדור השני של פרסום "גל-אורן BSD". שרה גל מציינת כי על-פי תקציב הפרסום של לקוחות, המשרד הממוזג יהפוך המשרד להיות המשרד מספר 1 בין משרדי הפרסום, הקד"ם והפקת אירועים המגזרים. ויאפשר לספק קשת שירותים חרדית-דתית רחבה יותר ותנאים עסקים טובים יותר ללקוחותיו כתוצאה מהגודל והכוח של המשרד.