מאות שמיכות חולקו לנזקקים ברחבי הארץ

תנועת אורות יצאה במבצע חלוקת שמיכות בשל גל הקור הקשה שפוקד אותנו בימים אלו. החלוקה נעשתה על ידי המתנדבים שהגיעו לבתי המשפחות ווידאו שהשמיכות מגיעות לאלו הזקוקים להן

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 28/01/16 11:09 יח בשבט התשעו

מאות שמיכות חולקו לנזקקים ברחבי הארץ
אורות חסד, צילום: אורות חסד

עם תחילת החורף והסערות הפוקדות את ישראל, החלה תנועת אורות במסגרת פרוייקט ״אורות חסד״ מיסודו של הרב חנן פורת ז״ל, בחלוקת מאות שמיכות פוך מחממות ומפנקות למאות משפחות ברחבי הארץ.

מדובר במבצע שהחל בשנים האחרונות לאור החורפים הקשים הפוקדים את ישראל ואשר רבים מתקשים להתמודד עם הקור הקיצוני הפוקד אותנו.

עלות כל שמיכה שמחלוקת היא 300 ש"ח והמבצע נערך מדי שנה בעזרתם האדיבה של תורמים. מתנדבי תנועת אורות הפרושים מהדרום ועד הצפון נערכים לקבל את משלוחי השמיכות, מגיעים עד לבתיהן של המשפחות ומוודאים שהשמיכות מגיעות לאלו הזקוקים להן.

יו"ר תנועת אורות, נחי אייל אומר: ״אני גאה להיות שליח מצווה של רבים מעם ישראל שנרתמים יחד איתנו באורות חסד בכדי שגם אלו שאין להם יוכלו להתחמם בחורף הקר. כתלמידו של הרב חנן פורת זצ״ל אני מתכוון להמשיך ולהגדיל את מפעל החסד הגדול שהקים ואני מקווה שבשנה הבאה נמשיך ונכפיל את הסיוע״.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן