ליברמן על הוועידה בצרפת: "משפט דרייפוס מודרני"

התייחסות ראשונה של שר הביטחון אביגדור ליברמן להחלטה של מועצת הביטחון באו"ם לגנות את ההתנחלויות וגם התייחסות לוועידה בצרפת בנושא ההסכסוף הפלשתיני. ליברמן קרא ליהודי בצרפת לעלות לישראל כתשובה

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/12/16 13:50 כו בכסלו התשעז

ליברמן על הוועידה בצרפת: "משפט דרייפוס מודרני"
Miriam Alsterl/Flash90, צילום: Miriam Alsterl/Flash90

שר הביטחון אביגדור ליברמן התייחס (שני) בפתח ישיבת סיעת ישראל ביתנו להחלטת מועצת הביטחון של האו"ם ואמר כי זו ב"החלטה מיותרת ואומללה. מה שמטריד אותי זה ההמשך. ב-15 בינואר מתכנסת ועידה בפריז שתדון בסכסוך ישראלי. זה לא ועידת שלום אלא ועידה שנועדה לפגוע בשמה הטוב של מדינת ישראל ולפגוע במדינת ישראל. משפט דרייפוס במהדורה המודרנית. במקום שיהודי אחד יהיה על הספסל כל עם ישראל יהיה שם", הוסיף ליברמן.

ליברמן המשיך ותקף את הועידה ואמר כי "אם בוחנים את כל הצבעותיה של צרפת במוסדות האו"ם בשנה האחרונה ברור מה הכיוון של ועידה זו. זה הזמן להגיד ליהודי צרפת, זה לא מדינה ואדמה שלכם, עזבו את צרפת ובואו לישראל, זו תשובה היחידה שאפשר לתת למזימה".

ליברמן ציין כי הדברים באו"ם נקבעו מראש בלי קשר למדיניות ישראל "אנחנו צריכים להגיע להסכמה עם הממשל החדש בסוגיות. אנחנו חושבים מה אפשר לעשות כדי למזער נזקים ואיך לתקן. זה לא קשור לחקיקה של חוק ההסדרה צריך להתמקד בעתיד מה שנעשה נעשה ושם צריך לבוא עם עמדה ברורה ולהגיע להבנות עם הממשל החדש. לא צריך להתמקד בסיפוח או בהצהרות אלא בהבנה עם הממשל החדש וזה מה שיפתור הכל".